اخبار داغ

با حضور وزیر صمت انجام شد

افتتاح فاز دوم کارخانه سرب و روی مهدی آباد مهریز

افتتاح فاز دوم کارخانه سرب و روی مهدی آباد مهریز
لحظاتی قبل با حضور وزیر صمت فاز دوم کارخانه توسعه سرب و روی مهدی آباد مهریز افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، با حضور وزیر صمت آئین افتتاحیه فاز 2 کارخانه توسعه سرب و روی مهدی آباد مهریز برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

محمد رضا صباغیان نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه این پنج منطقه وسیع و محرومیت وجود دارد و سرمایه گذاران در آن نیاز به حمایت دارند، گفت: نگاه وزارت صمت کمک به بخش خصوصی و حمایت از این بخش است.

,

وی اضافه کرد: نگاه وزیر در کنار کمک و رشد به بخش خصوصی یک نگاه جدید و قابل توجه که آن هم مسئولیت های اجتماعی است که بخش های خصوصی در کنار راه اندازی مشاغل باید به اطراف خود نیز توجه داشته باشند.

,

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سرمایه گذاران سرب و روی مهدی آباد مسائل و چالش خود را به مقام عالی وزارت اعلام و بیان کنند که در کنار حل این معضل چه نوع خدمتی می توانند به مردم شهرستان مهریز داشته باشند.

,

گفتنی است کارخانه توسعه سرب و روی مهدی آباد در زمینه کنستانتره روی به روش کوره ولز مشغول به فعالیت است و در حال حاضر دارای پروانه بهره برداری به ظرفیت سالیانه 50 هزار تن در زمینه مذکور است و با راه اندازی فاز دوم، 100هزار تن به ظرفیت آن در سال اضافه خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه