اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد لرستان:

اجرای ۷۱۲ طرح اشتغالزایی در لرستان/ ۳ هزار انشعاب رایگان تحویل مددجویان شد

اجرای ۷۱۲ طرح اشتغالزایی در لرستان/ ۳ هزار انشعاب رایگان تحویل مددجویان شد
محمدی فارسانی با اشاره به اجرای ۷۱۲ طرح اشتغال و خودکفایی در استان، گفت: تاکنون ۳ هزار انشعاب رایگان تحویل مددجویان لرستانی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جاسم محمدی فارسانی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد توسط صندوق امداد ولایت خبر داد و اظهار داشت: از محل این صندوق ۷۱۲ طرح اشتغال و خودکفایی در استان لرستان اجرایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی به توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی در استان اشاره کرد و افزود: ۸۰۰ دستگاه بخاری و آبگرمکن و چندین سری جهیزیه بین زوج های تحت پوشش این نهاد توزیع شده است.

,

مدیرکل کمیته امداد لرستان از ساخت منزل برای محرومان خبر داد و عنوان کرد: سه هزار و ۱۱۳ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد احداث و تحویل داده شد.

, , ,

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار انشعاب رایگان به مددجویان تحت حمایت واگذارشده است که از این تعداد ۶۸۵ فقره انشعاب آب، ۷۳۰ فقره انشعاب برق، هزار و ۱۲۵ فقره انشعاب گاز، ۸۵ مورد انشعاب فاضلاب، ۲۹۰ مورد صدور پروانه ساختمانی و ۸۵ مورد عوارض شهرداری بوده است.

,

محمدی فارسانی با بیان اینکه تمام مددجویانی که دارای شرایط باشند با معرفی به سازمان‌های مربوطه می‌توانند از تمام این معافیت‌ها بهره‌مند ‌شوند، گفت: معافیت از پرداخت هزینه انشعابات و بهره‌مندی از این امتیازات شامل تمام مددجویان شهری و روستایی می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه