اخبار داغ

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان؛

قاچاق سوخت دلیل اصلی صف‌های طولانی در جایگاه‌های هرمزگان+فیلم

قاچاق سوخت دلیل اصلی صف‌های طولانی در جایگاه‌های هرمزگان+فیلم
احمدی گفت: افراد سودجو از سهمیه سوخت خودروهای غیربومی در جایگاه‌های استان هرمزگان استفاده می‌کنند و سهمیه سوخت کارت‌های غیربومی را به قاچاقچیان می فروشند و این مساله سبب ایجاد صف‌های طولانی و اتلاف وقت مصرف کنندگان واقعی سوخت می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ عبدالله احمدی کمرپشتی مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان در گفتگویی با اشاره به صف های طولانی سوخت اظهار کرد:مشترک بودن زمان های آزاد وسایل نقلیه عمومی مینی بوس ها و اتوبوس‌ها در بندرعباس است که در یک زمان جهت سوختگیری به جایگاه ها مراجعه می کنند که باعث صف های طولانی در برخی جایگاه ها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان افزود: مشکل مهم دیگری کارت های سوخت مهاجر است که از استان ها و شهرهای مختلف کشور به هرمزگان ارسال می شود و در جایگاه های استان بدون وجود خودروی مزبوراستفاده می شود.

,

احمدی ادامه داد: افراد سودجو از سهمیه سوخت خودروهای غیربومی در جایگاه های استان هرمزگان استفاده می کنند و سهمیه سوخت کارت های غیربومی را به قاچاقچیان می فروشند و این مساله سبب ایجاد صف های طولانی و اتلاف وقت مصرف‌کنندگان واقعی سوخت می شود.

,

وی با اشاره به این که استان های مرزی مانند هرمزگان در معرض قاچاق سوخت خصوصا گازوئیل هستند گفت: برخی از خودروهای بومی هستند بدون معاینه فنی که حتی سرویس و خدماتی به شهروندان نمی دهند، اما سهمیه سوخت دارند و با حضوردر جایگاه ها عرضه سوخت سهمیه خود را می گیرند و در اختیار قاچاق‌چیان قرار می دهند.

,

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان گفت: این عوامل باعث شده است که مصرف‌کننده‌های واقعی مثل رانندگان اتوبوس، خودروهای ادارات و خودروهای خدمت رسان که حمل و نقل درون شهری و برون شهری را انجام می دهد در تامین سوخت خود دچار مشکل می شوند و برای هر بار سوخت گیری پشت صف های طولانی منتظر می‌مانند.

,

احمدی با بیان اینکه وظیفه شرکت پخش فرآورده های نفتی توزیع مناسب و رساندن سوخت به مصرف‌کننده واقعی است اضافه کرد: سوخت‌رسانی به موقع در همه جایگاه های استان به نحوه صحیح درحال انجام است.

,

وی ادامه داد: اکنون سوخت توزیع می شود اما کسانی که واقعا رسالت‌شان خدمت رسانی به مردم است به راحتی به سوخت دسترسی ندارند و پشت صف های طولانی در انتظار می مانند و حقشان ضایع می شود.

,

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان خاطرنشان کرد: ما با حذف واسطه ها، سواستفاده گرها و قاچاقچیان سوخت در روند سوخت رسانی به مصرف کنندگان واقعی تسهیل ایجاد می شود و در کمترین زمان سوخت‌گیری ها انجام می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه