اخبار داغ

رئیس سازمان صمت لرستان خبر داد؛

تامین میوه شب عید مردم لرستان/ کمبود روغن نداریم

تامین میوه شب عید مردم لرستان/ کمبود روغن نداریم
رازانی با بیان اینکه میوه شب عید مردم لرستان تامین شده است، گفت: در تامین و توزیع روغن در بازار مشکلی وجود ندارد و به اندازه کافی روغن خوراکی و سرخ کردنی در دسترس همه شهروندان قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بختیار رازانی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار استان، قرار شد امسال سیب مورد نیاز استان لرستان از شهرستان بروجرد تامین شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: با توجه به اینکه در شهرستان بروجرد سیب های با کیفیت تولید و ذخیره سازی شده است امسال نیاز استان از بروجرد تامین می شود که قیمت حدود هشت هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

,

رئیس سازمان صمت لرستان تصریح کرد: میوه شب عید استان امسال از طریق بخش خصوصی تامین می شود و با توجه به اینکه در شرایط کرونایی، دید و بازدیدها کمتر شده، مصرف میوه شب عید هم کاهش می یابد.

, , ,

رازانی عنوان کرد: برخی از استان‌هایی که خودشان تولید میوه دارند و می توانند نیاز استان را تامین کنند، امسال در ایام عید از همان محصولات استفاده می شود البته در استان لرستان سیب تامین می شود و پرتقال هم از طریق بخش خصوصی به اندازه ای که نیاز باشد تامین خواهد شد.

,

وی با اشاره به وضعیت بازار در روزهای پایانی سال گفت: در تامین و توزیع روغن در بازار مشکلی وجود ندارد و به اندازه کافی روغن خوراکی و سرخ کردنی در دسترس همه شهروندان قرار گرفته است.

,

رئیس سازمان صمت لرستان عنوان کرد: طی روزهای گذشته در بحث تامین مرغ مشکلاتی رخ داد اما تمهیدات لازم اندیشیده شده که با نظارت و جلوگیری از خروج مرغ از استان این مشکل نیز برطرف شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه