اخبار داغ

با صدور احکام رئیس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک صورت گرفت؛

انتصاب ۶ عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی توسط رئیس جمهور

انتصاب ۶ عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی توسط رئیس جمهور
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در احکامی جداگانه، شش عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی را منصوب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، رئیس جمهور در اجرای جز (۱۴) بند (ب) ماده (۵) قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان مصوب ۱۶ شهریورماه ۹۹ مجلس شورای اسلامی، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک را نیز در اجرای جز (۱۵) بند (ب) ماده (۵)این قانون، به عنوان عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی منصوب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حسن روحانی همچنین در اجرای جز (۱۶) بند (ب) ماده (۵) قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان مصوب ۱۶ شهریورماه ۹۹ مجلس شورای اسلامی و به پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیر بازی را به عنوان عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی منصوب نمود.

,

رئیس جمهور در اجرای جز (۱۸) بند (ب) ماده (۵) قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان مصوب ۱۶ شهریورماه ۹۹ مجلس شورای اسلامی و به پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان، مهدی علی‌نژاد و فریبا محمدیان را به عنوان عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی منصوب کرد.

,

در احکام صادره از سمت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به افراد مذکور آمده است؛

,

«بسم‌ الله الرحمن الرحیم
جناب آقایان سیدرضا صالحی امیری، محمود خسروی‌وفا، محمدرضا داورزنی، فضل‌الله باقرزاده، مهدی علی‌نژاد و سرکار خانم فریبا محمدیان
در اجرای قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان مصوب ۱۳۹۹.۶.۱۶ مجلس شورای اسلامی، بنا به پیشنهاد وزیر محترم ورزش و جوانان و با عنایت به سوابق و تجربیات مفید جناب/سرکار عالی، به موجب این حکم به عنوان «عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی» منصوب می‌شوید.
توفیق شما و سایر اعضای محترم را در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند متعال مسألت دارم.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران»

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه