اخبار داغ

رئیس بهزیستی الیگودرز:

۹۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی الیگودرز احداث می‌شود

۹۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی الیگودرز احداث می‌شود
اکبری با اشاره به ساخت ۹۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی، گفت: در حوزه اشتغال بالغ‌بر ۴۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات جهت اشتغال پایدار به جامعه هدف پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی گروه‌های هدف تحت پوشش بهزیستی و دغدغه اصلی این سازمان برای حل مشکلات مددجویان و معلولین تحت پوشش، تأمین مسکن مناسب برای خانواده‌های فاقد مسکن در سطح شهر و روستا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,
وی افزود: اداره بهزیستی الیگودرز در سال ۹۹ در راستای کمک به احداث ۹۰ مسکن مددجویی تک معلولی، دو معلولی و زنان سرپرست خانوار شهری و روستایی متقاضی مسکن، تسهیلاتی بالغ‌بر پنج میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال پرداخت‌کرده است.
,

​رئیس بهزیستی الیگودرز عنوان کرد: همچنین اداره بهزیستی تفاهم‌نامه‌ای با قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) جهت احداث ۱۰ واحد مسکونی روستایی به ازای هر واحد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال منعقد نمود که عملیات ساخت در مهرماه سال جاری آغاز و در بهمن‌ماه این واحدها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

,

وی تصریح کرد: در حوزه اشتغال در سال جاری اعتباری بالغ‌بر ۴۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات جهت اشتغال پایدار به جامعه هدف پرداخت شد.

,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه