اخبار داغ

کارشناس اداره کل هواشناسی استان:

ورود یک سامانه بارشی از اواخر چهارشنبه به چهارمحال و بختیاری

ورود یک سامانه بارشی از اواخر چهارشنبه به چهارمحال و بختیاری
کارشناس اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود یک سامانه بارشی از اواخر روز چهارشنبه و شروع بارش‌ها در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد قطره کارشناس اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: روز گذشته پیش‌بینی‌ بارش برای جنوب شرق و غرب استان، منطقه مال خلیفه بود که گزارشی از بارندگی اعلام نشد.

وی گفت: امروز نیز همین شرایط حاکم خواهد بود و آسمان استان کمی تا قسمتی ابری در بعدازظهر شاهد افزایش ابر و وزش باد خواهیم بود و انتظار بارش در نیمه غربی استان یعنی شهرستان کوهرنگ و اردل وجود دارد که بارش قابل‌ملاحظه‌ای نخواهد بود.

 کارشناس اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: انتظار می‌رود از اواخر وقت چهارشنبه و صبح پنجشنبه شاهد ورود یک سامانه بارش به استان باشیم که بیشترین فعالیت این سامانه بارشی نیز برای نیمه غربی و جنوبی استان یعنی شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، خانمیرزا و لردگان خواهد بود.

قطره ادامه داد: ازلحاظ دمایی امروز شاهد افزایش نسبی دما در چهارمحال و بختیاری هستیم.

وی عنوان کرد: نمی‌توان با قطعیت اعلام کرد که تا پایان امسال بارش برف در چهارمحال و بختیاری داشته باشیم یا خیر ولی آمارها نشان می‌دهد در اسفندماه نیز بارش برف در استان دور از انتظار نیست ولی با توجه به افزایش دمایی که در زمستان امسال به‌ویژه در بهمن‌ماه (5 درصد بیشتر از میانگین) داشتیم احتمال بارش برف کمتر است.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه