اخبار داغ

پس از تشییع بر شانه مردم شهیدپرور شاهرود؛

پیکر شهید "محمود حاجی قاسمی" در بسطام به خاک سپرده شد

پیکر شهید "محمود حاجی قاسمی" در بسطام به خاک سپرده شد
پیکر پاک شهید "محمود حاجی قاسمی" در شاهرود تشییع و با حضور خودرویی مردم در بسطام به خاک سپرده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، تشییع پیکر شهید محمود حاجی قاسمی از افتخارات ۸ سال دفاع مقدس، مدافع حریم حضرت زینب(س) و تفحص‌گر شهدا در مناطق عملیاتی صبح امروز با استقبال خودرویی مردم شهرستان شاهرود از مقابل معراج الشهدای این شهرستان به سمت بسطام برگزار شد.

حاجی قاسمی در هنگام جستجوی پیکر پاک شهدا درعراق، بر اثر انفجار مین های باقی مانده از دوران ۸ سال دفاع مقدس به شهادت رسید و امروز با حضور مردم شهید پرور شاهرود ابتدا در شهر شاهرود و سپس در بسطام تشییع و در گلزار شهدای بسطام به خاک سپرده شد.

سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز در پیامی شهادت شهیدان علیرضا گل محمدی و محمود حاجی قاسمی شهدای تفحص را تسلیت گفت، که متن این پیام توسط سرهنگ سلامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان در مراسم خاکسپاری شهید در گلزار شهدای بسطام قرائت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,
,
,
,
,

 

,

, ,

در پیام تسلیت سرلشکر باقری آمده است:

,

بسم رب الشهداء والصدیقین

,

یسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِّنَ اللَّهِ وَفَضْلٍ وَأَنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِینَ

,

شهدا را مژده نعمت و فضل خدا می دهند و خدا پاداش مومنان را تباه نمی‌کند
با درود و صلوات بر محمّد و آل محمّد و اهداء سلام و تحیات وافر الهی، بی شک شهدای به معراج رفته تفحص، ادامه دهندگان رسالت زینبی اند که در راه نورانی و پر خطر یافتن دردانه های ملت، قدم نهادند و با تلاش ها و ایثارگری های خویش در نهایت گمنامی، مجاهدانه عزیزترین سرمایه خود را در راه خدا و اهداف متعالی اسلام و نظام فدا نمودند.

,
,

فرمانده دلاور قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین در جبهه میانی، پاسدار سرافراز و مجاهد شهید  علیرضا گل محمدی که در مأموریت مقدس جستجوی  شهداء به افتخار جانبازی نائل شد و بارها تا مرز شهادت پیش رفت و فرمانده محور جستجو، بسیجی رشید و شجاع شهید محمود حاجی قاسمی که در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام مفتخر به عنوان جانبازی گردید، از مصادیق عینی همین مجاهدان فی سبیل اللّه بودند که عمر با برکت و نورانی خویش را در راه خدمت به اسلام ، انقلاب و خانواده معظم شهداء صرف نمودند و عاقبت، پاداش تلاش های خستگی ناپذیر و مخلصانه ی خود را در عملیات تفحص شهداء گرفتند و عاشقانه به مقام عالی شهادت نائل آمدند.

,

اینجانب شهادت این عزیزان جان برکف را خدمت مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز(مد ظله العالی)، همرزمان عزیز در کمیته جستجوی مفقودین و همچنین خانواده های محترم آنان تبریک وتسلیت عرض می نمایم. از خداوند متعال برای این شهیدان گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان آنان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می دارم.

,

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه