اخبار داغ

رییس سازمان بسیج مداحان کشور:

جامعه ستایشگری در عرصه مقابله با کرونا بسیار خوش درخشیده است/ احیا سنت «دعا خوانی» توسط بسیج مداحان در سال آینده

جامعه ستایشگری در عرصه مقابله با کرونا بسیار خوش درخشیده است/ احیا سنت «دعا خوانی» توسط بسیج مداحان در سال آینده
یوسف ارجونی با تأکید بر اینکه جامعه ستایشگری در عرصه مقابله با کرونا بسیار خوش درخشیده است، گفت: برای سال آینده برنامه هایی را پیش بینی کرده ایم که احیا سنت دعا خوانی یکی از برنامه هایی است که در نظر داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ یوسف ارجونی ظهر امروز در نشست نخبگان و مسئولان عرصه ستایشگری استان کرمان ضمن ابراز خرسندی از حضور در کرمان با تأکید بر اینکه ما به ارشادات شما نیاز داریم، گفت: استان کرمان از گذشته مشهور به دیار کریمان است چرا که به عنوان گذرگاهی در جنوبشرق کشور بوده و مردم این استان نگاه کریمانه ای نسبت به افرادی که در آن حضور پیدا می کردند، داشتند و امروز نیز این استان ملقب به مُلک سلیمان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رییس سازمان بسیج مداحان کشور با بیان اینکه از خداوند خواستاریم که توفیق نوکری را از ما نگیرد، عنوان کرد: یکی از مسائل بسیار مهم در عرصه ستایشگری، بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان است؛ معظم له هر ساله نقشه راه را به جامعه ستایشگری بیان و برخی مباحث را نیز بارها تکرار می کنند و این امر نشان می دهد که شاید ما نتوانسته ایم دغدغه مقام معظم رهبری را در حوزه ستایشگری به نتیجه برسانیم و این موضوع، مسئولیت ما را سنگین می کند.

,

وی ادامه داد: فراخوانی را به کل کشور ارسال کرده ایم تا طرح ها و ایده های خود را در راستای عملیاتی کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب ارسال کنند.

,

ارجونی با اشاره به اینکه در حوزه استانی باید با همدلی، برادری و وفاق و با توجه به ظرفیت استان راهبردها را پیش ببرید، اظهار کرد: مقام معظم رهبری تأکید داشتند که هیئت باید هیئت بماند و این مقوله به جامعه ستایشگری بر می گردد.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه جامعه ستایشگری در عرصه مقابله با کرونا بسیار خوش درخشیده است، ابراز کرد: با توجه به پیش رو بودن انتخابات آینده، جامعه ستایشگری و نخبگان این عرصه باید نسبت به بصیرت افزایی و روشنگری مردم اقدام کنند و آنچه که مد نظر مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و دولت جوان انقلابی است را تبیین کنند.

,

رییس سازمان بسیج مداحان کشور تصریح کرد: امروز روح مطهر سپهبد شهید سلیمانی همانند خورشیدی بر تمام بلاد مسلمین و آزادی خواهان درخشیده است.

,

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی بسیار موفق بوده است، اظهار کرد: جامعه ستایشگری در این زمینه موفق ترین و تابع ترین بوده است.

,

ارجونی خطاب به مداحان کرمانی گفت: اگر میخواهید چهره سازی کنید و در این عرصه موفق باشید باید بزرگ جامعه ستایشگری را انتخاب و همه حول آن فرد حرکت کنید.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه مزار شریف سپهبد شهید سلیمانی فرصت بسیار استثنایی برای استان است، خاطر نشان کرد: حاج قاسم اسطوره است و جامعه ستایشگری در زمینه تولید محتوا در این راستا باید توجه کند.

,

رییس سازمان بسیج مداحان کشور در پایان با بیان اینکه در حوزه محتوا می توانیم به شما کمک کنیم، خاطر نشان کرد: برای سال آینده برنامه هایی را پیش بینی کرده ایم که احیا سنت دعا خوانی یکی از برنامه هایی است که در نظر داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه