اخبار داغ

با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان یزد؛

فرمانده جدید ناحیه انتظامی شهرستان خاتم معرفی شد

فرمانده جدید ناحیه انتظامی شهرستان خاتم معرفی شد
با حضور نصیری جانشین فرمانده انتظامی استان یزد حسین اسماعیلی به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه انتظامی شهرستان خاتم معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، در مراسمی با حضور جواد میربهبودی فرماندار خاتم، نصیری جانشین فرمانده انتظامی استان یزد و جمعی از مسئولین از زحمات چند ساله غلامرضا کشوری تقدیر و حسین اسماعیلی به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه انتظامی شهرستان خاتم معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

جواد میربهبودی فرماندار شهرستان خاتم در این مراسم با اشاره به نقش‌ برجسته نیروی انتظامی در تأمین نظم و امنیت، گفت: امنیت، عدالت و آسایش سه مقوله مهم که به‌عنوان یک نیاز همگانی، تمام افراد جامعه به آن نیازمند هستند و توجه به این سه مقوله به‌ویژه امنیت موضوعی نیست که به‌راحتی از کنار آن بگذریم چراکه زیرساخت و پایه و اساس هر کاری و بستر لازم همه فعالیت‌ها و توسعه‌ها در بستر امنیت اتفاق می‌افتد.

,

وی بیان داشت: امنیت و آرامش امروز جامعه، مرهون فداکاری‌ و زحمات شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.

,

میربهبودی ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ کشوری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاتم، افزود: در این مدت فرماندهی انتظامی شهرستان با همکاری نیروهای انتظامی بااقتدار در دوران مسئولیت ارزشمند و خطیر خود در بحث کشف مواد مخدر، قاچاق کالا و ارز، طرد اتباع بیگانه و اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در ایام کرونا خوب درخشید و عملکرد خوبی را در عرصه تأمین نظم و امنیت در سطح شهرستان برجای گذاشتند.

,

فرماندار خاتم با تبریک انتصاب فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اظهار داشت: امیدواریم با همکاری عوامل اجرایی نیروی انتظامی شاهد نظم و امنیت و کاهش وقوع جرم در ‌شهرستان باشیم.

,

سرهنگ نصیری جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان یزد گفت: امروزه نیروی انتظامی با تأسی از بیانات فرماندهی معظم کل قوا تمام ظرفیت و توان خودش را به کار بسته تا بتواند نظم و امنیت را در سطح جامعه حفظ کند.

,

سرهنگ نصیری ادامه داد: شهرستان خاتم با توجه به گذرگاه ترافیکی که دارد با همراهی و مساعدت نیروهای نظامی و انتظامی تلاش‌های زیادی را در ایجاد نظم و امنیت در سطح شهرستان تاکنون انجام داده است.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه