اخبار داغ

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج:

۳۰۰ تاکسی فرسوده پیکان در کرج فعال است/ ورود ۱۴ دستگاه اتوبوس بنز به ناوگان حمل و نقل عمومی

۳۰۰ تاکسی فرسوده پیکان در کرج فعال است/ ورود ۱۴ دستگاه اتوبوس بنز به ناوگان حمل و نقل عمومی
محمد یساولی گفت: در حال حاضر حدود ۳۰۰ تاکسی فرسوده پیکان در کرج فعال است و به ۴۲ مورد از آنها وام برای خرید تاکسی جدید تعلق می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج به اضافه شدن ۱۴ دستگاه اتوبوس بنز تا پایان سال ۹۹ به ناوگان اتوبوس‌رانی این کلانشهر اشاره کرد و گفت: با افزایش این تعداد اتوبوس زمان انتظار مردم برای تردد کاسته خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
محمد یساولی با اشاره به اینکه از ۱۳ هزار تاکسی کرج ۵۰ درصد آنها فرسوده شده و بیش از ۱۰ سال عمر دارند، افزود: تفاهم نامه ای با بانک قرض الحسنه مهر ایرانیان منعقد شده است که بر اساس آن تاکسی ها می توانند وام ۶۰ میلیون تومانی با سود ۴ درصد دریافت کنند.
,
 
,
وی تاکسی های پیکان را به واسطه فرسودگی بیشتر برای اعطای وام در اولویت دانست و اظهار داشت: علاوه بر اعطای وام پیکان به مبلغ ۸ میلیون تومان خریداری می شود و رانندگان با تامین مابقی هزینه می توانند خودروی خود را نو کنند، به گونه ای که قریب به ۷۰ درصد مبلغ تاکسی جدید با کمک شهرداری تامین می شود.
,
 
,
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در خاتمه به تلاش برای افزایش مبلغ آورده شهرداری برای پرداخت تسهیلات اشاره کرد و تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۳۰۰  تاکسی فرسوده پیکان در کرج فعال است که در گام اول به ۴۲ مورد از آنها وام تعلق می‌گیرد. 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه