اخبار داغ

فرماندار سرپل‌ذهاب:

سرپل‌ذهاب از پذیرش مهمانان نوروزی معذور است

سرپل‌ذهاب از پذیرش مهمانان نوروزی معذور است
نورالدین فرزادی پور گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا از پذیرش میهمانان نوروزی به شهرستان سرپل‌ذهاب معذور هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورالدین فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: موج چهارم شیوع ویروس کرونا یک تهدید جدی برای سلامت مردم است هم مسئولین و هم مردم باید رعایت پروتکل های بهداشتی را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: مردم باید ویروس کرونا را جزئی از زندگی خود دانسته و در برنامه ریزی های خود این بیماری منحوس را مد نظر قرار داده و برای حفظ سلامت خود و دیگران موارد بهداشتی را رعایت کنند.

,

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: تعطیلات تحویل سال نو هرساله به دید و بازدید و صله رحم و تفریح و مسافرت اختصاص پیدا می کرد ولی امسال باتوجه به شیوع بیماری کرونا باید سلامت مردم را بر برنامه های سنتی و مذهبی خود ارجح دانسته و از مسافرت پرهیز کنیم.

,

وی در ادامه با بیان اینکه سرپل ذهاب یکی از شهرستان های دارای قابلیت در گردشگری است اذعان داشت: سرپل‌ذهاب دارای جاذبه های گردشگری تاریخی، طبیعی ، دفاع مقدس، مذهبی و ... است، در سنوات گذشته میزبان گردشگران و کاروان های راهیان نور بسیاری در ایام نوروز بوده است ولی امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا از پذیرش میهمانان نوروزی به این شهرستان معذور هستیم.

,

فرزادی پور افزود: بصورت رسمی اعلام می کنیم که در ایام نوروز به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و برای حفظ سلامت مردم هیچ مهمان نوروزی را در شهرستان نمی پذیریم و همه ما باید این واقعیت را قبول کنیم که در ایام پیش رو پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و سلامت خود و دیگران را به خطر نیندازیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه