اخبار داغ

دبیر کمیته پشتیبانی مردمی کنگره ۴هزار شهید استان یزد خبرداد؛

کمک۱۴میلیاردی بازاریان یزدی به عشق شهدا

کمک۱۴میلیاردی بازاریان یزدی به عشق شهدا
دبیر کمیته پشتیبانی مردمی کنگره ۴هزار شهید استان یزد گفت: فعالیتهای این کمیته با هدف خدمت رسانی به قشر ضعیف استان در قالب ۳۵برنامه شاخص انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش یزدرسا، محمد اسلامی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه اصناف و بازاریان یزدی پیشقراولان خدمت رسانی به اقشار ضعیف بوده اند اظهار داشت: بازاریان واصناف استان به واسطه کرونا و محدودیتهایی که به واسطه آن ایجاد شد خسارتهایی را متحمل شدند اما به واسطه ارادت و عشقی که به شهدا داشتند کمکهای فراوانی به اقشار ضعیف استان انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
وی ادامه داد: از زمان تشکیل این کمیته تاکنون بالغ بر۷ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰هزار تا۲۰۰هزار تومان توسط بازاریان استان تهیه و تحویل خانواده های ضعیف گردیده است.
,
رئیس بسیج اصناف استان با اشاره به اینکه یکی از اقداماتی که به واسطه برگزاری کنگره ۴هزار شهید استان توسط این کمیته صورت گرفته توزیع ۴۰هزار غذای گرم در میان خانواده های محروم ومستضعف بوده است، تصریح کرد:تهیه و توزیع ۵۰۰جفت کفش و ۲۰۰ دست لباس توسط صنف پوشاک استان به نیت شهدا در بین خانواده ها توزیع شده است.
,
اسلامی در ادامه با اشاره به طرح " یک کاسب، یک دانش آموز" ابراز داشت: در قالب این طرح که با استقبال اصناف وبازاریان استان یزد روبه رو بوده هر کاسب هزینه تحصیل یک دانش آموز بی بضاعت را بر عهده گرفته که تاکنون سرپرستی ۴۰۰دانش آموز توسط کاسبان یزدی انجام شده است.
,
وی توزیع ۱۵۰۰بسته بهداشتی وتوزیع۳۰هزار ماسک سه لایه در میان خانواده های نیازمند را یکی دیگر از اقدامات کمیته پشتیبانی مردمی کنگره ۴هزار شهید استان یزد ذکر وخاطرنشان کرد: در ایام اربعین،حدود ۲هزار لباس پزشکی توسط بازاریان یزدی تهیه وبرای بیمارستانهای عراق ارسال شد.
,
اسلامی با بیان اینکه در ایام کرونا که بسیاری از بیمارستانها با مشکل ونتیلاتور مواجه بودند و قیمت این دستگاه به شدت افزایش یافته بود ۵ دستگاه ونتیلاتور توسط اتحادیه طلا و جواهرات استان به ارزش ۱میلیارد ونیم تهیه و به بیمارستانها تحویل داده شد اظهار داشت: یکی دیگر از اقدامات این اتحادیه ، پرداخت بدهی سه زندانی به ارزش ۱۵۰میلیون تومان بوده ، اهدا یک هزار کارت یکصد هزار تومانی هدیه برای کادر درمان و اهدا یک هزار کارت یکصد هزار تومانی برای دانش آموزان بی بضاعت استان بوده است.
,
رئیس بسیج اصناف استان یزد یکی دیگر از اقدامات این کمیته در راستای ارائه خدمت به قشر ضعیف جامعه را طرح "رزق شهید " ذکر و تصریح کرد: در قالب این طرح که باهمکاری اتحادیه نانوایان استان انجام شد یک تن آرد تهیه وبرای خانواده های نیازمند طبخ نان انجام شد.
,
وی با ذکر توصیه آیت الله سید کاظم  مدرسی مبنی بر توزیع میوه در میان خانواده های نیازمند گفت: در همین زمینه ۳تن میوه توسط اتحادیه میوه وتره بار تهیه ودر قالب بسته های معیشتی در میان خانواده ها توزیع شده است.
,
محمد اسلامی دبیر کمیته پشتیبانی مردمی کنگره ۴هزار شهید استان یزد در پایان تصریح کرد: در ایام کرونا بسیاری از اصناف خود دچار مشکلاتی شده بودند که طی تفاهم نامه ای با یکی از بانک های استان ، وام ده میلیون تومانی به آنها اهدا وهمچنین برای ۵۰۰کاسب نیز بسته های معیشتی به ارزش ۲۰۰هزارتومان تهیه و توزیع شد.
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه