اخبار داغ

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان راز و جرگلان:

مشکل آلودگی آب راز و جرگلان حل شده است

مشکل آلودگی آب راز و جرگلان حل شده است
مهدی امانی گفت: با توجه به ارتقای سیستم های کلرسنجی و تجهیز روستاها به سیستم کلرزنی شامل کلرزن گازی و برقی طی آذرماه تاکنون مشکل آلودگی آب شرب روستاها و شهرهای راز و جرگلان مرتفع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی امانی، مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری راز و جرگلان با اشاره به آلودگی آب که در فصل تابستان در شهرستان راز و جرگلان وجود داشت، اظهار کرد: در این راستا جهت رفع آلودگی آب 6 روستای حبک، علی آباد، گوینیک، بشدره، امام دره و عبدل آباد مجهز به سیستم کلر زنی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری راز و جرگلان,

وی ادامه داد: علاوه بر این  ۲۰ مورد تعمیر سیستم کلرزنی گازی، ۴۵ مورد تعمیر و راه اندازی سیستم های کلر زن برقی و قطره ای و ماهیانه ۲۲۰ مورد نمونه برداری میکروبی از منابع شامل مخازن و شبکه توزیع در این مدت صورت گرفت، همچنین در ماه ۳۵۰ کیلوگرم پرکلرین (کلرخشک) و ۶ کپسول ۴۵ کیلویی گاز کلر مورد استفاده قرار گرفته است.

,

این مقام مسئول در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه چه میزان برای کلرزنی و رفع آلودگی آب شهرستان هزینه شده است، گفت: ۷۴ میلیون تومان جهت تجهیز شهرها و روستاهای شهرستان به سیستم کلرزنی هزینه شده است.

,

امانی خاطرنشان کرد: با توجه به ارتقای سیستم های کلرسنجی و تجهیز روستاها به سیستم کلر زنی شامل کلر زن گازی و برقی در آذرماه تاکنون مشکل آلودگی آب شرب روستا ها و شهر های راز و جرگلان مرتفع شده است.

,

وی یادآور شد: در حال حاضر در آخرین کلرزنی که در دی ماه انجام شده درصد کلرزنی روستاها ۱۶ . ۹۴درصد از طرف شبکه بهداشت شهرستان اعلام و تایید شده و درصد کلر زنی شهر های غلامان، یکه سعود و راز ۹. ۹۶درصد که کسب رتبه عالی بوده تایید و گزارش شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه