اخبار داغ

مدیرعامل ستاد دیه لرستان:

۱۸۸ زندانی جرائم غیرعمد در لرستان آزاد شدند

۱۸۸ زندانی جرائم غیرعمد در لرستان آزاد شدند
شاکرمی گفت: ۱۸۸ زندانی جرائم غیر عمد از ابتدای سال جاری تاکنون از زندان آزاد شدند و تلاش می شود با مشارکت خیرین تعدادی دیگر از زندانیان همزمان با سال جدید آزاد شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ توکل شاکرمی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: امسال ۱۸۸ زندانی جرائم غیر عمد با بدهی ۲۴ میلیارد تومان از زندان های استان آزاد شدند که از این تعداد ۱۸۱ نفر مرد و هفت نفر زن بوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
وی افزود: با رایزینی و صلح و سازش های انجام شده از مبلغ ۲۴ میلیارد تومان بدهی، شش میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان گذشت شاکی و رضایت آنها بوده و مابقی از طریق مشارکت خیرین و تسهیلات پرداخت شده است.
,
 
,
مدیرعامل ستاد دیه لرستان با اشاره به کمک مومنانه تصریح کرد: در دهه فجر امسال در قالب کمک مومنانه ۴۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با بدهی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از زندان آزاد شدند.
,
 
,
شاکرمی با بیان اینکه هم اکنون ۲۳۴ زندانی جرائم غیر عمد در استان وجود دارد، عنوان کرد: از این تعداد ۱۵ نفر بدهکار دیه، ۲۰۵ نفر بدهکار مالی، هفت نفر نیز بدهکار مهریه و هفت نفر بدهکار نفقه هستند.
,
 
,
وی بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن سال جدید، با خیرین رایزنی هایی صورت گرفته که با همت و مشارکت خیرین و ستاد دیه بتوانیم تعدادی دیگر از زندانیان جرائم غیر عمد را تا پایان سال آزاد کنیم تا این افراد در آستانه سال جدید در کنار خانواده باشند.
,
 
,
مدیرعامل ستاد دیه لرستان خاطرنشان کرد: خیرین به هر میزان که توانایی و تمایل دارند می توانند برای آزادی زندانیان اقدام نمایند که با جمع آوری کمک ها می توان تعدادی زندانی را آزاد کرد تا به آغوش خانواده بازگردند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه