اخبار داغ

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات گلستان:

برگزاری مجازی اعمال «ام داوود»/ مراسم اعتکاف در مساجد گلستان برگزار نمی‌شود

برگزاری مجازی اعمال «ام داوود»/ مراسم اعتکاف در مساجد گلستان برگزار نمی‌شود
حجت الاسلام دیلم با اشاره به عدم برگزاری اعمال ام داوود در مساجد گلستان،گفت: بنا داریم تا اعمال ام داوود را که مردم علاقه بسیاری به برگزاری آن را دارند به صورت مجازی برگزار کنیم تا بتوانند اعمال را در منزل اجرا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام رضا دیلم در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: در مراسم های گذشته سازمان تبلیغات قدم های خوبی برداشت چرا که تجربه ای برای برگزاری برنامه‌های مذهبی نیازمند تجمع نداشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات گلستان با بیان اینکه برگزاری مراسم‌های محرم تجربه خوبی برای ما بوجود آورد، خاطرنشان کرد: معلوم نیست کرونا تا چه زمانی سایه بر کشور ما افکنده، به همین جهت ما نمی توانیم توقفی برای آن متصور شویم و برنامه های تجمعی خود را برگزار کنیم.

,

وی، افزود: قشر مذهبی و انقلابی همیشه در حفظ پروتکل‌ها و ریشه‌کنی ویروس کرونا پای کار بوده و خط مشی خود را سخنان رهبر معظم انقلاب قرار داده، با توجه به اینکه وضعیت بیماری در شهرها غیرقابل پیش‌بینی است نمی‌توان تصمیم واحدی را برای این موضوع گرفت.

,

حجت الاسلام دیلم، اذعان کرد: سازمان تبلیغات بنا داشت در شهرهای آبی با حفظ پروتکل، به صورت محدود و همراه با تست کرونا مراسم اعتکاف را برگزار کند اما با توجه به پیگیری‌ها اعلام شد امسال در هیچ نقطه‌ای مراسم مذهبی اعتکاف برگزار نمی‌شود.

,

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات گلستان با اشاره به برگزاری برنامه‌های جایگزین، اذعان کرد: با توجه به عدم برگزاری مراسم‌ها مردم می توانند خانه خود را به مسجد تبدیل کنند و از این فضا استفاده کنند تا معنویت و توسل در خانه ها این روزها افزایش داشته باشد.

,

وی با اشاره به عدم برگزاری اعمال ام داوود در مساجد گلستان، متذکرشد: بنا داریم تا اعمال ام داوود را که مردم علاقه بسیاری به برگزاری آن را دارند به صورت مجازی برگزار کنیم تا بتوانند اعمال را در منزل اجرا کنند.

,

حجت الاسلام دیلم تصریح کرد: مباحث متناسب با این ایام را در فضای مجازی زمینه‌سازی خواهیم کرد تا برای بهره مندی معنوی مردم در ماه مبارک شعبان و رمضان مقدماتی فراهم شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه