اخبار داغ

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی:

دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی به کیت تشخیص ویروس انگلیسی مجهز شد

دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی به کیت تشخیص ویروس انگلیسی مجهز شد
آقازاده گفت: آذربایجان‌غربی به نمونه گیری ویروس جهش یافته انگلیسی مجهز شده و اولین کیت تشخیصی ویروس انگلیسی روز پنجشنبه گذشته وارد استان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، جواد اقازاده در صدوسومین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا، اظهار داشت: طی سه روز گذشته ۲۴ مورد تست گیری کرونای انگلیسی انجام شده و تمامی این موارد منفی اعلام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی ادامه داد: در بحث ویروس جهش یافته انگلیسی استان‌هایی که هم مرز با کشورهای دیگر قرار دارند، در معرض خطر بیشتری نسبت به سایر استان‌ها هستند.

,

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، گفت: تاکنون هیچ موردی از ویروس جهش یافته انگلیسی در استان گزارش نشده است.

,

آقازاده بیان کرد: در آذربایجان غربی تعداد مبتلایان و تعداد بیماران بستری افزایش یافته است و امروز تعداد بیماران بستری در استان به ۵۱۹ نفر رسید.

,

وی تاکید کرد: ظرفیت بیمارستان طالقانی ارومیه به طور کامل تکمیل شده است و مجبور هستیم بیمارستان دیگری را برای خدمات دهی وارد چرخه فعالیت کنیم.

,

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، بیان کرد: بیمارستان‌های دولتی در اولویت قرار دارد که در صورت تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های دولتی، در صورت نیاز بیمارستان‌های خصوصی به مانند موج سوم به کمک دانشگاه علوم پزشکی می‌آیند.

,

آقازاده افزود: سپاه پاسداران و بسیج نیز به طور کامل اعلام آمادگی کردند تا در کنار دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با کرونا فعالیت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه