اخبار داغ

سهمیه استخدام ۵۰ درصدی همچنان روی کاغذ

سهمیه استخدام ۵۰ درصدی همچنان روی کاغذ
سالهاست که از تصویب و ابلاغ مصوبه استخدام ۵۰ درصدی در پارس جنوبی می‌گذرد ولی همچنان شاهد هستیم که اولویت استخدام شامل نیروهای غیربومی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ با ظهور پارس جنوبی انقلاب صنعتی بزرگی در جنوب استان شکل گرفت، احداث پالایشگاه‌های بزرگ گاز و تاسیسات پتروشیمی آلودگی های فزاینده ای دارد که روز به روز هر چه بیشتر دامن مردم استان به خصوص شهرستان عسلویه را در بر می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

با مصوبه ۵۰ درصد اشتغال نیروهای بومی در دولت نهم این امید ایجاد شد که در نگاهی عدالت گرایانه حقوق مردم و جوانان جویای کار استان حفظ شود و با اشتغال ۵۰ درصد از مجموع نیروهای پارس جنوبی برخی از مشکلات ناشی از استقرار پارس جنوبی ترمیم شود.

,

سالهاست که از تصویب و ابلاغ این مصوبه می گذرد ولی همچنان شاهد هستیم که اولویت استخدام شامل نیروهای غیربومی می‌شود.

,

در این خصوص نه مدیران استانی، نه مدیران پارس جنوبی و نه مدیران وزارت نفت پاسخگو نیستند. این مصوبه‌ای است که متاسفانه فقط روی کاغذ مانده و حقوق مردم استان بوشهر ضایع شده است.

,

این در حالی است که استان های مجاور بر استخدام نیروهای بومی اصرار دارند. اخیرا مدیر کل کار استان خوزستان بیان کرد که استخدام نیروهای غیر بومی در خوزستان ممنوع است و طبق مصوبه شورای تامین شرکت های صنعتی، پتروشیمی، نفت، فولاد و کشاورزی در استان برای استخدام نیروهای کار جدید ملزم به بکارگیری افراد بومی هستند.

,

از مسئولان استانی و مدیران پارس جنوبی انتظار است پاسخگوی مردم استان بوشهر باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه