اخبار داغ

مسئول نهاد پیشرفت شهرستان درمیان:

۱۰ دستگاه اکسیژن‌ساز به بیماران نیازمند شهرستان درمیان اهدا می‌شود

۱۰ دستگاه اکسیژن‌ساز به بیماران نیازمند شهرستان درمیان اهدا می‌شود
حجت الاسلام پورمهدوی گفت: با همکاری نهاد پیشرفت شهرستان درمیان ۱۰ دستگاه اکسیژن‌ساز خانگی که وقف سلامت شهرستان درمیان شده به ۱۰ نفر از بیمارانی که در سطح شهرستان درمیان مشکل حاد تنفسی و مشکل تامین دستگاه اکسیژن دارند به صورت امانت داده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سعید پورمهدوی مسئول نهاد پیشرفت شهرستان درمیان در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: با همکاری نهاد پیشرفت شهرستان درمیان ۱۰ دستگاه اکسیژن‌ساز خانگی هر کدام به ارزش ۱۴ میلیون تومان که وقف سلامت شهرستان درمیان شده قرار است به ۱۰ نفر از بیمارانی که در سطح شهرستان درمیان مشکل حاد تنفسی و مشکل تامین دستگاه اکسیژن دارند به صورت امانت داده شود.

وی با بیان اینکه هدف از این کار کاهش رفت و آمد و هزینه برای بیماران است، افزود: قبل از این نیز یک دستگاه اکسیژن‌ساز به صورت مشارکت در اختیار یک بیمار تنفسی قرار داده شده که در مجموع ۱۱ دستگاه اکسیژن ساز در اختیار بیماران حاد تنفسی شهرستان درمیان قرار داده شده است.

مسئول نهاد پیشرفت شهرستان درمیان بیان کرد: تامین دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران حاد تنفسی در شهرستان درمیان توسط معاونت سلامت نهاد پیشرفت شهرستان درمیان انجام شده است.

حجت‌الاسلام پورمهدوی گفت: طی روزهای اخیر نیز برای اولین بار ۱۱۰ سری جهیزیه به ارزش دو میلیارد و ۲۵ میلیون تومان از طرف نهاد پیشرفت شهرستان درمیان به زوج‌های جوان نیازمند شهرستان اهدا شده است.

وی به توزیع ۸۰ سری جهیزیه توسط قررگاه عملیاتی شهید ناصری اشاره و عنوان کرد: با هم‌افزایی که با قرارگاه عملیاتی شهید ناصری استان و نهاد پیشرفت شهرستان درمیان انجام شد مجموعا ۱۹۰سری جهزیه بین زوج‌های جوان شهرستان درمیان توزیع شد.

مسئول نهاد پیشرفت شهرستان درمیان اظهار کرد: کمک‌های مومنانه نیز با همکاری دستگاه‌های مختلف در شهرستان درمیان توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه