اخبار داغ

فعال سیاسی اصولگرا:

پروتکل الحاقی ابزار جاسوسی و سلطه است

پروتکل الحاقی ابزار جاسوسی و سلطه است
حمیدرضا ترقی گفت: پروتکل الحاقی ابزاری برای جاسوسی از کشورهای مستقل و سلطه بر این کشورهاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار داشت: ما پروتکل الحاقی را به‌صورت داوطلبانه پذیرفته‌ایم تا حسن نیت‌مان را در رابطه با برجام نشان دهیم که ایران واقعاً به دنبال سلاح هسته‌ای نیست و دلیل واضح آن هم این است که ما اجازه می‌دهیم آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بدون هماهنگی از مراکز هسته‌ای کشورمان بازدید کند تا مطمئن شود که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حمیدرضا ترقی،, شبکه خبری تهران نیوز,

وی افزود: بنابراین چنین اقدام داوطلبانه‌ای نهایت صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد  و قبلاً هم اثبات کرده است که هیچ‌گونه فعالیت غیرصلح‌آمیز در حوزه مسائل هسته‌ای ندارد و کاملاً به طرف غربی نشان داده‌ایم که فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حرام بودن استفاده از سلاح هسته‌ای برای ما یک حجت  است و به آن پایبند هستیم.

,

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی بیان کرد: ازآنجاکه غربی‌ها و نظام سلطه اصولاً عادت کرده‌اند نسبت به مسائل و کشورهای مستقل سوءظن داشته باشند، تصورشان این است همانطورکه وسیله، اهداف سیاسی آنها را توجیه می‌کند، فکر می‌کنند در جمهوری اسلامی دیانت از سیاست جداست؛ درصورتی‌که در جمهوری اسلامی ایران دین و سیاست با هم ارتباط تنگاتنگی دارند و هرگز از یکدیگر جدا نیستند.

,

ترقی با بیان اینکه توهم توطئه نسبت به کشورهای مستقل در سیاستمداران غربی موج می‌زند، خاطرنشان کرد: دولتمردان غربی این توهم را دارند که شاید جمهوری اسلامی به سمت سلاح هسته‌ای حرکت کند و از این حیث پروتکل الحاقی برای آنها حائز اهمیت است؛ زیرا از طریق این پروتکل می‌توانند اطلاعات دقیقی را از روند و فعالیت‌های هسته‌ای ایران به دست آورند.

,

وی ادامه داد: پروتکل الحاقی ابزاری است در راستای کمک به فعالیت‌های جاسوسی غرب در ایران و همچنین ابزاری است برای اینکه بتوانند از ریزترین فعالیت‌های نظامی و هسته‌ای کشورمان اطلاعات به دست آورند.

,

این فعال سیاسی اصولگرا معتقد است؛ در قبال عدم پایبندی غرب به تعهدات برجامی باید ما از پروتکل الحاقی خارج شویم و محدودیت‌هایی را در چهارچوب پادمان‌ها و توافقات با آژانس قائل شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه