اخبار داغ

عضو کمیسیون عمران مجلس یازدهم:

پنجم اسفند؛ آخرین مهلت ایران به کشورهای امضاکننده برجام جهت عمل به مفاد این توافق بین المللی/ خودمان را برای انتخابات پرشور آماده کنیم

پنجم اسفند؛ آخرین مهلت ایران به کشورهای امضاکننده برجام جهت عمل به مفاد این توافق بین المللی/ خودمان را برای انتخابات پرشور آماده کنیم
فیروزی پور بادی با اشاره به فرصت ایران به کشورهای امضاکننده برجام گفت: این کشورها تا ۵اسفند فرصت دارند که به تعهدات خود عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمت الله فیروزی پور بادی” نماینده مردم نطنز درمجلس شورای اسلامی”در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس در تبیین اینکه  با نزدیک بودن به پایان دولت دوازدهم لیستی از ۵۴ اهانت روحانی به مردم منتقدان مسئولین دسته بندی شده است، شما بعنوان نماینده مردم آیا اقدامی در این رابطه انجام داده اید، اظهارکرد: با توجه به اینکه در ماه های پایانی دولت هستیم، بایستی خود را برای انتخابات آینده آماده سازیم.

وی، بیان داشت: در شرایطی قرار داریم که با دشمنان زیادی مواجه هستیم و نباید عکس العملی از خود بروز دهیم که دشمن شاد کن باشد.

فیروزی پور بادی خاطر نشان کرد: دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشورمان استفاده می کند و در این شرایط باید کاری کنیم که در همه عرصه ها قدرتمند شویم‌تا تحریم های بیگانگان اثری در کشور نداشته باشد.

نماینده مردم نطنز در مجلس در پایان با اشاره به فرصت ایران به کشورهای امضاکننده برجام گفت: این کشورها تا ۵اسفند فرصت دارند که به تعهدات خود عمل کنند و در غیراین صورت ایران هیچ گونه همکاری با آژانس بین المللی اتمی نخواهد داشت.

گفتگو از ساراپیرانه

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه