اخبار داغ

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی در سایه توجه دولت، بی‌رمق است

فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی در سایه توجه دولت، بی‌رمق است
حجت الاسلام والمسلمین ذاکر گفت: فعالیت فرودگاه‌های باری و مسافربری آذربایجان غربی در سایه دولت و عدم توجه به این موضوع ناقص و بی‌رمق است و تا به حال مطالبات مردم و مسؤولان در خصوص این موضوع به حدکافی نبوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت وگو با اروم نیوز، اظهار داشت: ساختار فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی برای توسعه آماده است و برخی شرکت‌های هواپیمایی برای این مساله اعلام آمادگی کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی ادامه داد: مشکلاتی مانند عدم اراده هم در جهادکشاورزی و هم در صنعت ومعدن وجود دارد و همچنین به دلیل عدم وجود دستگاه‌های پیشرفته ”ایکس ری” تا به حال نتوانسته‌ایم از ظرفیت حمل‌ونقل باری بهره‌مند شویم.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: باتوجه به اینکه آذربایجان‌غربی در عرصه کشاورزی فعال است برای توسعه این بخش می‌توان از ظرفیت فرودگاه باری استفاده کرد و صادرات داشت.

,

حجت‌الاسلام ذاکر، ادامه داد: موضوع مهمی که حائز اهمیت بوده و از مشکلات اساسی عدم استفاده از ظرفیت حمل ونقل باری است.

,

وی بیان کرد: باید یک تذکر کتبی به وزیر صنعت، معدن و تجارت دارد زیرا دستگاه پیش رفته “ایکس ری” آذربایجان‌غربی باتوجه به نیاز مبرم این استان، به استان اصفهان منتقل شده است.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: به جد دراین خصوص مطالبه گر هستیم که سازمان بازرسی کل کشور به این موضوع ورود کند تا شفاف سازی شود به چه دلیلی این دستگاه به اصفهان منتقل شده است.

,

حجت الاسلام ذاکر، اضافه کرد: در مجموع در بخش پروازهای داخلی و خارجی و استفاده از ظرفیت حمل ونقل باری با بی مهری مسوولان مواجه هستیم و با افزایش پروازها می‌توان گردشگری و اشتغال‌زایی را افزایش داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه