اخبار داغ

معاون امور توانبخشی بهزیستی فارس خبر داد؛

جشنواره موسیقی «نوای توانا» در شیراز برگزار می‌شود

جشنواره موسیقی «نوای توانا» در شیراز برگزار می‌شود
معاون امور توانبخشی بهزیستی فارس از برگزاری نخستین جشنواره موسیقی مجازی افراد دچار معلولیت تحت عنوان نوای توانا در شیراز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس اجتماعی شیرازه، حمید گودرزی معاون امور توانبخشی بهزیستی فارس گفت: در راستای توانمندسازی افراد دارای معلولیت، معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان فارس با استفاده از ظرفیت‌های این افراد و رویکرد هنردرمانی که چندین سال است به عنوان یک روش تکمیلی در زمینه توانمندسازی افراد دارای معلولیت توسط حوزه معاونت امور توانبخشی بهزیستی مورد استفاده قرار گرفته است، با همکاری بخش خصوصی نخستین جشنواره موسیقی مجازی افراد دارای معلولیت تحت عنوان نوای توانا را در اسفندماه سال ۹۹ برگزار می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه،,
وی افزود: این جشنواره با هدف ایجاد بستری مناسب در حوزه موسیقی برای فعالیت هرچه بیشتر افراد دارای معلولیت و نشان دادن توانمندی‌های این افراد به جامعه و ترغیب افراد دارای معلولیت در انجام فعالیت‌های هنری به ویژه در حوزه موسیقی و ایجاد یک نگرش مثبت در بین آحاد جامعه نسبت به توانمندی‌های این افراد است.
,
 
,
گودرزی ادامه داد: این جشنواره در ۲ بخش گروهی و تک نوازی انجام می‌شود و شرکت کنندگان می‌توانند در ۲ حوزه موسیقی سنتی و موسیقی پاپ آثار خود را ارسال نموده و در جشنواره شرکت نمایند.
,
 
,
معاون امور توانبخشی بهزیستی فارس ابرازکرد: مهلت ارسال آثار تا ۱۲ اسفندماه بوده و تاریخ اعلام پذیرفته شدگان ۱۴ اسفند است؛ اختتامیه این جشنواره در ۲۰ اسفندماه با معرفی آثار برگزیده برگزار خواهد شد.
,
 
,
گودرزی گفت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به آدرس [email protected] ارسال کنند.
, [email protected],
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه