اخبار داغ

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

پرداخت ۱۰ میلیاردی سازمان بهزیستی به مددجویان زلزله‌زده دنا+جزئیات

پرداخت ۱۰ میلیاردی سازمان بهزیستی به مددجویان زلزله‌زده دنا+جزئیات
محسن مرادی گفت: 10 میلیارد ریال به مددجویان آُسیب دیده از زلزله پرداخت شد و ارزیابی ها برای کمک های آینده ادام دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن مرادی در گفتگو با  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آمار مددجویان وابسته به بهزیستی در شهرستان دنا و همچنین اقدامات و تدابیر صورت گرفته برای خسارت دیدگان ناشی از زلزله زدگان مددجو گفت: در شهرستان دنا حدود ۱۴۰۸ نفر  مددجو بهزیستی وجود دارد که در حوزه مختلف اجتماعی، مددجو هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
مدیرکل بهزیستی استان با ببیان اینکه ۳۲۰ نفر از مددجویان در زلزله اخیر دچار مشکل شدند، گفت: از مددجویان آسیب دیده بازدید و ارزیابی صورت گرفت، که حدود ۵۰ نفر از این افراد خانه های آنها آسیب جدی دیده و غیر قابل استفاده است و باید بازسازی کامل شود و مابقی موراد بخشی از ساختمان و اثاثیه منزل از طریق ثبت مشخصات آنها در فرم های مربوطه رسیدگی های لازم صورت خواهد گرفت.
,
 
,
وی به اعزم نماینده ویژه بهزیستی کشور به استان و منطقه زلزله‌زده دنا اشاره کرد و گفت: گزارشات و ارزیابی‌ها به سازمان بهزیستی کشور ارسال شد و بحث اقلام حمایتی را از طریق سازمان بهزیستی و استان های مختلف از طریق شناسایی مدجویان توزیع در دستور کار کار گرفت.
,
 
,
این مسئول در ادامه افزود: در روزهای گذشته رئیس سازمان بهزیستی کشور طی دستوری مبلغ ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در قالب حمایت معیشتی و سه برابر مبلغ پرداختی هر مددجو به حساب آنها برای نیازمندی های ضروری واریز شد.
,
 
,
مرادی در پایان گفت: با جمع‌بندی گزارشات و ارسال ارزیابی ها سایر کمک های معیشتی به مددجویان صورت خواهد گرفت.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه