اخبار داغ

پس از عدم حضور در شبکه سه؛

آبِ یخ بر پیکره جادوگر!/ «ساترا» مجوز پخش ویژه‌برنامه انتخاباتی کریمی را نمی‌دهد

آبِ یخ بر پیکره جادوگر!/ «ساترا» مجوز پخش ویژه‌برنامه انتخاباتی کریمی را نمی‌دهد
سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی مجوز پخش ویژه‌برنامه انتخاباتی علی کریمی را نخواهد داد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کریمی، نامزد ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال سه روز قبل با انتشار بیانیه‌ای به دلیل آنچه نمایشی بودن برنامه مناظره انتخاباتی «فوتبال برتر» خوانده بود، از حضور در آن انصراف داد و به جای آن برنامه‌ای جهت پخش در شبکه نمایش خانگی آماده کرد تا آزادانه درباره این انتخابات اظهارنظر کرده و حتی افشاگری کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مقرر شد که علی کریمی به‌شکل حضوری و مهدی مهدوی‌کیا هم به‌شکل آنلاین در برنامه «تی‌وی‌تاک» حاضر شوند و درباره مسائل روز فدراسیون فوتبال و مواضع انتخاباتی خود اظهارنظر کنند. این برنامه با اجرای یک مجری غیرفوتبالی قرار بود که از پلت‌فرم فیلیمو منتشر شود اما شنیده می‌شود که سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) از صدور مجوز انتشار این برنامه خودداری کرده است.

,

شنیده می‌شود ساترا که زیر نظر سازمان صداوسیما فعالیت می‌کند، اجازه پخش برنامه ویژه علی کریمی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال در شبکه نمایش خانگی را نداد و محتوای آن را مناسب برای پخش عمومی ندید. سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی پیش از این هم از صدور مجوز پخش برنامه جدید عادل فردوسی‌پور در بستر وب شده بود.

,

ساترا: صدور مجوز برنامه در دستور رسیدگی قرار دارد

, ساترا: صدور مجوز برنامه در دستور رسیدگی قرار دارد, ساترا: صدور مجوز برنامه در دستور رسیدگی قرار دارد,

در مطلب ارسالی از سوی روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر آمده است؛

,

«ضمن تکذیب خبر منتشره مبنی بر عدم صدور مجوز در برخی از رسانه ها، اعلام می‌شود یکشنبه ۳ اسفند ماه درخواستی از سوی فیلیمو برای پخش برنامه یکی از کاندیداهای فدراسیون فوتبال به دبیرخانه ساترا وصول شد که در مسیر معمول برای این برنامه ها قرار دارد.
‏این برنامه به دلیل ساختار حرفه ای و نمایشی در دستور کار دبیرخانه قرار گرفته است. فرایند در نظر گرفته شده برای همه محتواهای نمایشی حرفه ای یکسان است که درخصوص برنامه همرفیق و سریال‌های قورباغه، خوب بد جلف و ... طی شده و رسانه های صوت و تصویر برنامه های خود را طی این فرایند منتشر کرده اند.
‏در صورتی که برنامه در دسته بندی نمایشی حرفه ای قرار نمی‌گرفت امکان پخش از صفحات شخصی افراد در رسانه های کاربر محور را داشت و به فرایند فوق الذکر نیاز نداشت.»

,
,
,

باید منتظر ماند و دید که واکنش علی کریمی به این اتفاق را در روزهای آینده چگونه خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه