اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

حاشیه ها در شورای شهر تهران پر رنگ تر از متن/ انتقاد به وزیر را رها کنید؛ برای تهران کرونا زده چه کرده‌اید؟

حاشیه ها در شورای شهر تهران پر رنگ تر از متن/ انتقاد به وزیر را رها کنید؛ برای تهران کرونا زده چه کرده‌اید؟
امروز برخی اعضای شورای شهر تهران در حالی به اظهارات وزیر بهداشت درباره مرده شورها واکنش نشان دادند که گویا آنها برای تهران کرونا زده گل کاشته‌اند!
[

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید نمکی وزیر بهداشت، روز گذشته در آئین ره پویش سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تهران در انتقاد از بی توجهی ها به پروتکل های بهداشتی و خطرات موج چهارم برای کشور، اظهار کرد: خدا شاهد است که داغ این شهدای سلامت دارد مرا نابود می کند. ناب‌ترین بچه‌های نظام سلامت را از دست دادم. داغی برای هیچ فرماندهی بالاتر از این نیست که افسران ارشد و سربازانش را از دست بدهد آن هم به دلیل ندانم کاری و سهل انگاری دیگران. من وزیر خبر ندارم چه کسی می آید و بیرون می رود. فقط شدم ته رودخانه، زخمی و جنازه جمع کن. بجای وزیر بهداشت بگذارید مدیرکل مرده شور خانه. این درد بزرگی است.  ویروس، ویروس مهاجمی است. فکر نکنید، انگلیس یکی از ساختارهای ضعیف سلامت جهان را دارد. انگلیس یکی از نظام های سلامت مقتدر جهان را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این اظهارات وزیر بهداشت در حالی است که وضعیت شیوع ویروس کرونای انگلیسی در برخی استان ها به مرز هشدار رسیده و برخی دیگر از شهرها را قرنطینه و مانع از هر گونه تجمع کرده است.

,


وزیر بهداشت از عدم شیوع ویروس انگلیسی که قدرت کشندگی آن بسیار بالاتر از ویروس چینی کرونا نگران است، اما گویا برخی ها این نگرانی های وزیر بهداشت و درمان را حاکی از تسمخر و عدم توجه وزیر به موقعیت برخی از کارکنان جبهه سلامت می دانند.

,
,


امروز برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به سخنان وزیر بهداشت واکنش نشان دادند، ابراهیم امینی در دویست و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر گفت: باید مراتب گلایه و ابراز ناخرسندی خود را از سخنان نسنجیده وزیر بهداشت که موجب گلایه همکارانمان در سازمان بهشت زهرا به‌ویژه نیروهای معزز و گرانقدر بخش تطهیر این سازمان گردید، ابراز کنم.

,
,


نایب رئیس شورای شهر افزود: عزیزان ما در بخش بهشت زهرا و آرامستان های تطهیر بدون هیچ چشم داشتی و با کم‌ترین امکانات ممکن، اجازه ایجاد خلل در روند کفن و دفن اموات را ندادند این در حالی است که در سایر کشورهای اسلامی شاهد دفن اموات در گورهای دسته جمعی هستیم.

,
,


امینی تصریح کرد: حال پس از یک سال و در شرایطی که انتظار به‌حق این عزیزان از وزیر بهداشت اعلام خبر خوش در اولویت قراردادن شاغلین بخش تطهیر سازمان بهشت زهرا برای دریافت واکسن ضدکرونا بود، سخنان وزیر بهداشت باعث رنجش خاطر این کارکنان شد. امیدواریم وزیر محترم ضمن عذرخواهی از سخنان خود، اقدامات لازم جهت دلجویی از این عزیزان را با اعلام جدول واکسیناسیون این افراد انجام دهد.

,
,


قطع میکروفون خداکرمی به دلیل دفاع از وزیر بهداشت

,
, قطع میکروفون خداکرمی به دلیل دفاع از وزیر بهداشت, قطع میکروفون خداکرمی به دلیل دفاع از وزیر بهداشت,


در پی دفاع ناهید خداکرمی عضو شورای شهر از وزیر بهداشت به دلیل حواشی اخیر، نایب رئیس شورای شهر به دلیل عصبانیت از سخنان خدا کرمی دستور قطع میکروفون و سخنان وی را داد.

,
,


ناهید خدا کرمی در جلسه امروز شورای شهر ضمن دلجویی از کارکنان بهشت زهرا (س) در پی سخنان اخیر وزیر بهداشت، با اشاره بر وضعیت دشوار سعید نمکی گفت: وزیر محترم بهداشت در شرایطی نظام سلامت را مدیریت می‌کند که نه امکانات لازم برای واردات واکسن کرونا را دارد و نه منابع مورد اعتماد و ارز کافی برای مدیریت شیوع کرونا.

,
,


وی افزود: به علاوه تحریم و دیگر موارد نیز در حال تأثیر گذاری بر عملکرد ایشان است و وزیر بهداشت هر روزه با پر پر شدن کادر درمان مواجه است.

,
,


خداکرمی تاکید کرد: طبیعی است که ممکن است این فشارها موجب می‌شود تا وزیر بار کلمات خود را حس نکند و بنده به عنوان عضو شورای شهر از هجمه‌های وارد شده به وزیر بهداشت به دلیل حواشی اخیر و همچنین کارکنان بهشت زهرا (س) پوزش می‌طلبم.

,
,


در ادامه ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر، ضمن انتقاد به گفته‌های خدا کرمی گفت: شما نباید عذرخواهی کنید بلکه وزیر باید عذرخواهی کند.

,
,


وی افزود: تذکر شما وارد نیست چرا که طبق قانون شما حق تذکر به عملکرد مدیریت شهری را دارید و نمی‌توانید درباره عملکرد مسئولین اظهار نظر کنید مگر اینکه به سخنان شما پیرامون انتقاد به مسئولین باشد نه دفاع از آنها.

,
,


در ادامه خداکرمی قصد ادامه صحبت‌های خود را داشت که امینی دستور قطع میکروفن وی را داد و خطاب به حجت نظری درخواست قرائت تذکر وی را داد.

,
,


شورای شهر به دنبال حاشیه است نه کار!

,
, شورای شهر به دنبال حاشیه است نه کار!, شورای شهر به دنبال حاشیه است نه کار!,


باید گفت برخی اعضای شورای شهر به جای انتقاد از وزیر بهداشت و درمان در شرایطی که کشور در حال وارد شدن به پیک چهارم کرونا است، باید به عملکرد خود در آیینه شهر نگاه کنند.

,
,


اگر آقای امینی به عنوان منتقد اظهارات وزیر بهداشت درباره غسالها، در مترو و حمل و نقل عمومی حضور می یافت و تراکم بالای مردم در این اماکن را می دید قطعا شاید امروز وزیر بهداشت و نگرانی او از گستردگی شیوع کرونا را درک می کند و با انتقاد و منتظر ماندن برای عذرخواهی وزیر بهداشت و درمان پاسخ تلاش های کادر درمان در برابر کرونا را نمی داد!

,
,


البته آقای امینی و دیگر اعضای شورای شهر باید پاسخگوی عملکرد ناتمام خود در تهران کرونا زده باشند و بگویند چرا برای مترو و این حجم از مسافران کرونا زده کاری نمی کنند؟

,
,


به نظر بهتر است آقایان شورای شهر کمی در لاک شهری خود فرو بروند و کارهای نکرده و روی زمین مانده را پیگیری کنند نه دخالت در اموری که آن ها هیچ تخصصی در آن ندارند!

,
,


انتهای پیام/ا

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه