اخبار داغ

دبیر کمیته نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی استان اردبیل:

ممنوعیت پذیرش مهمان در اقامتگاه های ادارات

ممنوعیت پذیرش مهمان در اقامتگاه های ادارات
دبیر کمیته نظارت بر اجرای پروتکل ها و پیگیری مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای اردبیل گفت: طرح محدودیت تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد، ساعت کار مطب ها و فعالیت مشاغل حداکثر تا ساعت 21 شب تصویب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، شهریار شیری آراسته صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به  جلسه اخیر ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای اردبیل، اظهار داشت: در راستای کنترل بیماری کرونا و کمک به اجرای دقیق و مطلوب طرح محدودیت تردد شبانه(از ساعت 21 تا 3 بامداد)، ساعت کار مطب ها و فعالیت مشاغل (بجز گروه شغلی یک) حداکثر تا ساعت 21 شب تصویب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی از تصویب ممنوعیت پذیرش مهمان در اقامتگاه ها و مهمان سراهای ادارات تا پایان فروردین 1400 خبر داد و افزود: همچنین برای رفاه حال مردم و کاهش تجمعات در شعبات بانک ها در روزهای پایانی سال، تصمیم براین شد بانک های پرمشتری در استان یک شیفت کاری در ساعات عصر به برنامه فعالیت خود اضافه کنند.

,

دبیر کمیته نظارت بر اجرای پروتکل های استان اردبیل با اشاره به احتمال شیوع ویروس انگلیسی و نزدیکی به روزهای پایانی سال و افزایش حضور مردم در مراکز خرید، گفت: واحدهای صنفی برای کمک به کاهش میزان شیوع بیماری و حفظ سلامت هموطنان نسبت به رعایت پروتکل ها حساس بوده و ضمن تذکر و راهنمایی مشتریان بدون ماسک، از ارائه خدمات به آنها اجتناب  کنند؛ چرا که حفظ جان مردم باید دغدغه اصلی همه ما باشد.

,

وی، ارتقای سطح رعایت پروتکل های بهداشتی را در حفظ وضعیت موجود در استان موثر دانست و گفت: تنها راه مقابله با این بیماری رعایت دقیق پروتکل هاست و برای تحقق این امر همه باید تلاش کنیم.

,

شیری تصریح کرد: براساس آخرین وضعیت اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، هم اکنون 4 شهرستان استان (اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر، خلخال) در وضعیت زرد و مابقی شهرستان های استان(بیله سوار، گرمی، کوثر، سرعین، اصلاندوز، نمین و نیر) هم در وضعیت آبی قراردارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه