اخبار داغ

گزارشی از وضعیت ایستگاه محیط بانی چهاربید جاجرم؛

ایستگاه محیط بانی یا آشیانه پرندگان؟!/ حیف و میل بیت‌المال در چهاربید و بی‌توجهی مسئولان+عکس

ایستگاه محیط بانی یا آشیانه پرندگان؟!/ حیف و میل بیت‌المال در چهاربید و بی‌توجهی مسئولان+عکس
ایستگاه محیط بانی چهار بید از توابع شهرستان جاجرم به علت نبود متولی مورد غارت قرار گرفته و به استراحتگاهی برای پرندگان تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری جاجرم، متاسفانه در شهرستان جاجرم اماکن و اموال بیت المال به علت رسیدگی نکردن و بی توجهی و یا در برخی موارد به خاطر جانمایی نامناسب قبل ساخت رها شده و به مرور تخریب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پ, ایگاه خبری جاجرم, ،,

نمونه های جانمایی نامناسب پروژه و رسیدگی نکردن را می توان ساخت مسجد و سرویس بهداشتی در پارک کویر جاجرم دانست که میلیون ها تومان برای ساخت آن هزینه شده است.
 
نمونه دیگر حیف و میل شدن بیت المال که این روزها مورد توجه دوستداران محیط زیست قرار گرفته، ساختمان ایستگاه محیط بانی چهاربید است که به حال خود رها شده است.

,
,
,


,
, ,


ایستگاه محیط بانی چهاربید بعد از  افتتاح به دلیل نبود متولی رها شده و مورد غارت قرار گرفته و هم اکنون به استراحتگاهی برای  پرندگان تبدیل شده است.

رییس اداره محیط زیست شهرستان جاجرم در گفتگو با خبرنگار ما در این باره گفت: محدوده مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست، تابع مرزهای شهرستانی و استانی نبوده و ساختمان محیط بانی چهاربید مربوط به منطقه‌ شمال و غرب سالوک از مناطق تحت مدیریت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسفراین است.

صفر زاده افزود: ضمن آنکه برگزاری مناسبت‌های زیست محیطی و همچنین مسابقات زیست محیطی مرتبط در راستای آموزش محیط زیست و تنویر افکار عمومی می تواند به نگهداری از این اماکن کمک کند و از تخریب شدن آن جلوگیری شود.

,
,
,
,
,
,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه