اخبار داغ

رئیس سازمان بهزیستی خبر داد:

اعتبار ۲۴ میلیارد تومانی برای توزیع تبلت بین دانش‌آموزان بهزیستی

اعتبار ۲۴ میلیارد تومانی برای توزیع تبلت بین دانش‌آموزان بهزیستی
رئیس سازمان بهزیستی از اعتبار ۲۴ میلیارد تومانی برای توزیع تبلت بین دانش‌آموزان این سازمان خبر داد و گفت: این مبلغ از سوی بنیاد مستضعفان برای توزیع تبلیت و سیم‌کارت بین دانش‌آموزان اختصاص یافت و تاکنون بیش از پنج هزار تبلت توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید قبادی دانا روز سه‌شنبه در نشست توزیع هوشمند ۸۰۰۰ تبلت و سیم‌کارت بین دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی در سازمان بهزیستی افزود: با شیوع کرونا و مجازی شدن تحصیل دانش‌آموزان، مشکلات عدیده‌ای برای مردم ایجاد شد و نگران عدم تحصیل فرزندان اقشار کم برخوردار و مددجویان بهزیستی هنگام تعطیلی مدارس بودیم.

وی با بیان اینکه کار توزیع تبلت و سیم کارت با همکاری بهزیستی بدون داشتن درآمد به عنوان سازمان دولتی، بنیاد مستضعفان به عنوان سازمان حاکمیتی، دیجی کالا و اپراتور رایتل انجام شد، افزود: مبلغ تبلت ها حدود سه میلیون تومان بوده و با ۲۴ میلیارد تومان اعتبار می‌توانستیم این کار را برای هشت هزار دانش‌آموز بین ۱۳ تا ۱۸ سال انجام دهیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد:  هیچگونه آرم بهزیستی یا بنیاد مستضعفان روی تبلت‌ها وجود ندارد، تلاش کردیم امانت بنیاد مستضعفان و رایتل را به نحو شایسته به دست فرزندان بهزیستی برسانیم و اقدام شفاف و برخط و قابل گزارش‌گیری است.

قبادی دانا تصریح کرد: علاوه بر دسترسی به تحصیل فرزندان بهزیستی بسیاری از عزیزان دیگری هستند که شرایط سختی دارند و متاسفانه محدودیت اعتبارات امکانات باعث می شود که دستمان بسته باشد؛ همان بودجه محدود را باید تلاش کنیم به دستان واجدان شرایط برسانیم. این طرح در راستای توانمندسازی فرزندان بهزیستی صورت گرفت تا آنان دیگر نیازمند مستمری نباشند و خودشان امدادرسان باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

منبع: ایرنا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه