اخبار داغ

با اجرایی شدن طرح بزرگ کشوری «لبخند»؛

4000 خدمت به نیازمندان سرخسی ارائه می‌شود

4000 خدمت به نیازمندان سرخسی ارائه می‌شود
مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس گفت: همزمان با میلاد با سعادت امیرالمومنین امام علی (ع) با آغاز اجرای طرح بزرگ کشوری «لبخند»، 4 هزار خدمت به نیازمندان سرخسی ارائه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام داود حمیدی، مسئول قرارگاه جهادی قران و عترت سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: همزمان با میلاد با سعادت امیرالمومنین امام علی (ع) تا میلاد امام سجاد (ع) با اجرایی شدن طرح بزرگ کشوری «لبخند» 4 هزار خدمت به نیازمندان سرخسی ارائه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: در این طرح که تمامی گروه‌های جهادی و خیریه‌های شهرستان مشارکت دارند، دو هزار دست لباس، 1000 بسته مواد غذایی، 1000 بسته گوشت گرم و 4 هزار متر کاشی برای ساخت حمام و سرویس بهداشتی تهیه و بین نیازمندان سرخسی توزیع می‌شود.

,

مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس تصریح کرد: هموطنان عزیز در سراسر کشور برای مشارکت در طرح بزرگ لبخند، می‌توانند با وارد شدن به سایت https://www.arshitrayaneh.com/name/pd/14216 و یا واریز کمک‌ها از طریق شماره کارت 6104337944375565 و کد یو اس‌ اس دی «#4056*8877*» در این طرح مشارکت کنند.

, https://www.arshitrayaneh.com/name/pd/14216,

حجت‌الاسلام حمیدی با اشاره به اینکه شعار طرح لبخند «بیایید باهم با لبخند به استقبال نوروز برویم» است، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این پروژه یک میلیارد تومان است، به این صورت که برای دو هزار دست لباس مبلغ 600 میلیون تومان (هر دست 300 هزار تومان) و برای 1000 بسته غذایی 400 میلیون تومان (هر بسته 400 هزار تومان) برآورد هزینه شده است.

,

وی بیان کرد: 50 درصد این مبلغ با مشارکت گروه‌های جهادی و خیریه‌ها جمع‌آوری می‌شود و 50 درصد دیگر نیز توسط مرکز نیکوکاری قرآن و عترت شهرستان سرخس هزینه می‌شود.

,

مسئول قرارگاه جهادی قران و عترت سرخس در پایان گفت: از همان روز آغاز اجرای این طرح و جمع‌آوری کمک‌ها، همزمان کار توزیع لباس‌ها و بسته‌های غذایی بین نیازمندان توسط گروه‌های جهادی و خیریه‌ها نیز انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه