اخبار داغ

رئیس منابع طبیعی رشتخوار خبر داد؛

توزیع بیش از 7 هزار اصله نهال در رشتخوار

توزیع بیش از 7 هزار اصله نهال در رشتخوار
رشتخوار_ عبدالله زاده، گفت: در آستانه سال جدید به منظور توسعه فضای سبز و حفظ و احیا منابع طبیعی، تعداد ۷۳۰۰ نهال تهیه و بین متقاضیان در رشتخوار توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین عبدالله زاده رئیس منابع طبیعی رشتخوار، در گفت و گو با صبح توس؛ گفت: ۷۳۰۰ نهال در سال جاری از نهالستان ایستگاه طرق اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی تهیه و بین متقاضیان در سطح شهر و روستاهای رشتخوار توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


وی در ادامه، با اشاره به اینکه طرح درخت کاری هرساله در آستانه سال جدید به منظور توسعه فضای سبز و حفظ و احیا منابع طبیعی صورت می گیرد، اظهار داشت:  نهال های تهیه شده بر اساس تفاهم نامه های منعقده بین بسیج شهرستان، شهرداری، آموزش و پرورش، دهیاریها، شرکت فولاد، نیروی انتظامی و سایر متقاضیان مردمی در محل اداره منابع طبیعی توزیع گردید.

,
,

 

,

رئیس اداره منابع طبیعی رشتخوار در تکمیل مطلب، افزود: نهالهای توزیع شده در این طرح شامل کاج اقاقیا آیلان(عرعر)، زیتون تلخ، زبان گنجشک، سرو خمره ای، سنجد و ارغوان می باشد.
 

,
,

وی با تاکید براینکه برنامه های هفته منابع طبیعی امسال نیز از ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه، طبق روال هرساله برگزار می شود، یادآور شد: این برنامه‌ها با همکاری دستگاه‌های دولتی انجام خواهد شد، که امسال به علت شیوع بیماری کرونا، غرس درختان در هفته درختکاری بدون تجمع و گردهمایی مردمی و به صورت نمادین تنها به حضور تعدادی از مسئولان شهرستان انجام خواهد شد.
 

,
,

عبدالله زاده در پایان حفظ منابع طبیعی را یکی از مهم‌ترین وظایف هر شخص عنوان کرد، و تصریح داشت: کاشت درخت و مراقبت از آن و آسیب نرساندن به محیط اطراف باید به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه ما نهادینه شود و مردم همواره در تلاش برای حفظ و مراقبت از منابع طبیعی و این میراث گران‌بها باشند.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه