اخبار داغ

رئیس اداره پیش‌بینی سازمان هواشناسی استان خراسان شمالی خبر داد؛

کاهش ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی/ برف و کولاک در راه استان

کاهش ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی/ برف و کولاک در راه استان
مهری هاشمی دوین با اشاره به اینکه جو ناپایدار طی امروز تا روز پنج شنبه در استان خراسان شمالی وجود دارد،‌ گفت:‌ از لحاظ دمایی کاهش محسوس ۱۰ تا ۱۲ درجه‌ای تا صبح روز جمعه پیش‌بینی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهری هاشمی دوین، رئیس اداره پیش بینی سازمان هواشناسی استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای بیانگر جو ناپایدار طی امروز تا روز پنج شنبه در استان خراسان شمالی است.

وی ادامه داد: از اواخر وقت امروز با تشدید ناپایداری،‌ در مناطق شمالی و بخش هایی از مرکز،‌شرق و غرب بارش پراکنده برف و موج دوم بارشها از صبح چهارشنبه و بیشتر در مناطق نیمه شمالی پیش بینی می شود.

هاشمی دوین با اشاره به اینکه از لحاظ دمایی کاهش محسوس ۱۰ تا ۱۲ درجه ای تا صبح روز جمعه پیش بینی می شود،‌ گفت:‌ طی این مدت ارتفاعات و مناطق سردسیر مه آلود با احتمال کولاک برف و برای چهارشنبه در بعضی ساعات افزایش وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.

هاشمی دوین خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته کمینه دمای بجنورد ۳- درجه سانتی گراد و بیشینه دمای آن ۷ درجه سانتی گراد بوده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: هم استانی‌ها از ترددهای غیرضرورت در جاده‌های استان ممانعت داشته باشند، همچنین در صورت تردد لوازم مورد نیاز برای فصل زمستان را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه