اخبار داغ

رئیس کمیسیون عمران مجلس در کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

عملکرد مسئولان استانی و ملی در زلزله سی‌سخت در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود

عملکرد مسئولان استانی و ملی در زلزله سی‌سخت در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود
محمدرضا رضایی کوچی گفت: گزارش کار مسئولان مربوطه در صحن علنی مجلس قرائت می شود، و دستگاه‌هایی ملی و استانی اگر وظایف خود را انجام داده باشند تشویق خواهند شد و اگر قصوری صورت گرفته باشد با آنها برخورد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ظهر امروز رئیس کمیسیون عمران مجلس به منظور بررسی خسارت‌ها و ارزیابی تلفات مالی در جریان زلزله سی سخت وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

محمدرضا رضایی کوچی در بدو ورود به کهگیلویه وبویراحمد گفت: از طرف ریاست مجلس شورای اسلامی حامل سلام گرم به مردم کهگیلویه و بویراحمد هستیم و به کمیسیون عمران ماموریت داده شد که از مناطق زلزله زده بازید شود.

,
رضایی کوچی با بیان اینکه قرار است در انتهای بازدیدها با مسئولان استانی دیدار صورت گیرد و در خصوص برنامه های گزارشاتی جمع آوری می شود، بیان کرد: دستگاه های مسئول در ابتدای کار وظیفه آواربرداری، اسکان اضطراری مردم، تامین آذوقه، تسهیلات بانکی، ساخت مسکن، و ایجاد زیرساخت ها را دارند که باید پیگیری شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه گزارش کار مسئولان مربوطه در صحن علنی مجلس قرائت می شود و دستگاه هایی ملی و استانی اگر وظایف خود را انجام داده باشند تشویق خواهند شد و اگر قصوری صورت گرفته باشد با آنها برخورد خواهد شد، گفت: در سال جاری با وجود تصویب در قانون ستاد مدیریت بحران کشور هنوز تشکیل نشده است.
,
 
,
این مسئول در ادامه با بیان اینکه جمعیت زیادی از روستاییان خانه های آنها بیمه نیستند و منابع قابل قبولی در اختیار مردم در این راستا قرار نگرفته است، گفت: تلاش داریم متناسب با شرایط روز و قیمت مناسب بحث پرداخت تسهیلات برای خانه های مردم پیگیری شود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه