اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان:

۵۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند لرستان اهدا شد

۵۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند لرستان اهدا شد
سپهوند گفت: در پویش جدید رزمایش کمک مومنانه، خانواده‌های شهدا به نیابت از شهید در امر کمک برای تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند مشارکت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم سپهوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با شیوع کرونا رزمایش کمک مومنانه تاکنون در قالب چندین مرحله و در مناسبت های مختلف برگزار شده که بانوان در این رزمایش برای کمک به اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا اقدامات قابل توجهی را انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
وی افزود: امسال هفت هزار بسته معیشتی توسط بسیج جامعه زنان استان در بین نیازمندان توزیع شد و اجرای طرح کمک مومنانه تا پایان کرونا ادامه دارد.
,
 
,
مسئول بسیج جامعه زنان لرستان با اشاره به اهدای جهیزیه به نیازمندان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۰۰ سری جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند توزیع شده که برای هر جهیزیه حدود ۲۰ میلیون تومان هزینه شده است.
,
 
,
سپهوند بیان کرد: پویش جدیدی در راستای کمک به نیازمندان در نظر گرفته شده که در این پویش خانواده های شهدا به نیت از شهیدشان، برای تهیه جهیزیه اقدام و بخشی از جهیزیه یک نیازمند را تهیه و اهدا می کنند.
,
 
,
وی بیان کرد: این پویش در قالب رزمایش کمک مومنانه و با مشارکت خانواده های شهدا انجام می شود که تهیه ۵۰ سری جهیزیه تا پایان سال در استان پیش بینی می شود.
,
 
,
مسئول بسیج جامعه زنان لرستان گفت: همزمان با شب عید و آغاز سال نو، برنامه ریزی لازم صورت گرفته تا بیش از دو هزار بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند توزیع شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه