اخبار داغ

امام جمعه الیگودرز مطرح کرد؛

ضرورت اعمال محدودیت‌های کرونایی در الیگودرز و بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای آگاه‌سازی‌

ضرورت اعمال محدودیت‌های کرونایی در الیگودرز و بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای آگاه‌سازی‌
امام جمعه الیگودرز گفت: محدودیت‌های کرونایی در شهرستان الیگودرز اعمال و از ظرفیت رسانه‌ها برای آگاه‌سازی‌ مردم بهره‌گیری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام مهدی سرلک ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران کرونا الیگودرز اظهار داشت: رعایت نکردن دستورالعمل‌های کرونایی، یعنی تعطیلی کسب‌وکارها و تکرار غمنامه دردآور ضرر مردم است، لذا باید از همه ظرفیت‌ها برای پیشگیری و اطلاع‌رسانی مجدد به مردم استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی به‌ضرورت عدم برگزاری مراسمات عزا و عروسی که با تجمعات زیاد همراه است، افزود: بافرهنگ سازی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به آگاه‌سازی مطلوب مردم در جامعه بپردازیم.

,

ماشاءالله نعمتی فرماندار الیگودرز در این جلسه به جلوگیری از مراسم‌های عزا و عروسی با تجمعات زیاد، نظارت دقیق بر بازار و مکان‌هایی که خدمات ارائه می‌کنند، عدم حضور مدیران در ترحیم و عزاداری‌ها، برگزار نشدن کلاس‌های غیرضروری، بررسی راهکارهای جلوگیری از کوچ زودهنگام عشایر و تشکیل ستاد مدیریت کرونا در سطح بخش‌ها تأکید کرد.

, , ,

سرهنگ محمد برامکی فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان اظهار داشت: سه کمیته مراقبت، نظارت و حمایت با جدیت به وظیفه خود عمل می‌کنند، اما متأسفانه سطح حساسیت مردم کم شده که خطر بزرگی در راستای گسترش مجدد این بیماری است.

,

حسین صالحی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان الیگودرز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به تردد زیاد مردم از استان خوزستان به این شهرستان باید برای ورود و خروج آن‌ها محدودیت‌های لازم اعمال شود.

,

وی افزود: با توجه به فعالیت مداحان درصورتی‌که افراد حاضر در مراسم بیش از تعداد اعلام‌شده باشد با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه