اخبار داغ

مسئول بسیج اصناف استان یزد خبر داد:

ارسال کمک های بازاریان یزدی به مناطق زلزله زده سی سخت

ارسال کمک های بازاریان یزدی به مناطق زلزله زده سی سخت
مسئول بسیج اصناف استان یزد گفت: اولین محموله کمک های انسان دوستانه اصناف وبازاریان یزدی به مناطق زلزله زده سی سخت امروز ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسلامی در گفتگو با یزدرسا ، با بیان اینکه اصناف وبازاریان یزدی به عنوان اولین گروه مردمی از استان یزد برای کمک به مردم زلزله زده سی سخت پیش قدم شده اند اظهار داشت: امروز با همراهی وهمدلی اصناف وبازاریان یزدی اولین محموله شامل 250پتو و12هزارماسک سه لایه جهت استفاده مردم مناطق زلزله زده سی سخت ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به اینکه بازاریان واصناف یزدی در طول 42سال انقلاب اسلامی همیشه در صحنه هایی که نیاز بوده حضور موثری داشته اند خاطرنشان کرد: در زمان بیماری کرونا، بازاریان مهمترین قشری بودند که به علت محدودیتهای کرونا آسیب دیدند و متحمل خسارتهای فراوانی از این موضوع شدند اما این موضوع دلیلی نشد تا آنها مسئولیت اجتماعی خود را فراموش کنند.

,

اسلامی ادامه داد: مرکز نیکوکاری و خیری اصناف یزد با عنوان "شهدای اصناف" اخیرا توسط خود بازاریان یزدی تشکیل شده است تا تمامی کمک ها وحرکت های خیری از یک درگاه مطمین برای کارهای با اولویت مصرف شود.

,

اسلامی مسئول سازمان بسیج اصناف استان یزد در پایان گفت: در حال برآورد و نیازسنجی مجدد از منطقه زلزله زده سی سخت هستیم تا کمک های ارسالی آینده بازاریان یزد را براساس نیازهای واقعی آماده و به مناطق ارسال تا هرچه سریعتر به دست مردم برسد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه