اخبار داغ

اوضاع قمر در عقرب ماشین‌سازی/ خواب زمستانی سبزپوشان!

اوضاع قمر در عقرب ماشین‌سازی/ خواب زمستانی سبزپوشان!
اوضاع تیم قدیمی ‌تبریزی‌ها و قعرنشین لیگ بیستم در تعطیلات نیم‌فصل این مسابقات قمر در عقرب به نظر می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج؛ ماشین‌سازی که با قعرنشینی به نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال رسیده است، وضعیت نامشخصی در بازه تعطیلات نیم‌فصل و پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

طی روزهای اخیر، اخبار پیرامون این تیم حول محور تحولات جدید می‌چرخید که البته بحث واگذاری باشگاه ماشین‌سازی به شرکت هافمن به خاطر منصرف شدن این شرکت منتفی شد.

,

از سویی، خبرهایی نیز مبنی بر حضور حامد نجفی و هوشنگ نصیرزاده به ترتیب به‌عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره وجود داشت که در این میان بازگشت نصیرزاده قطعی به نظر می‌رسد.

,

اما در بحبوحه این اخبار شایعاتی درباره حضور حمید درخشان روی نیمکت ماشین‌سازی منتشر شد و در ادامه سعید اخباری از سمت سرمربیگری ماشین‌سازی استعفاء کرد تا وضعیت کادر فنی این تیم نیز دست‌کمی‌از وضعیت کادر مدیریتی‌اش نداشته باشد.

,

اخباری درحالی از سمت خود کناره‌گیری کرد که پس از حضور در کادر فنی ماشین‌سازی به دنبال اخراج وحید بیاتلو به عنوان سرمربی موقت این تیم انتخاب شد و در همین هفته‌های اخیر حکم سرمربیگری او مهر دائمی‌خورده بود.

,

او در اولین تجربه سرمربیگری خود ۱۱ بازی روی نیمکت ماشین‌سازان نشست که در این دیدارها عملکرد یک برد، ۴ مساوی و ۶ باخت در پرونده او به ثبت رسید.

,

در حال حاضر از مهدی پاشازاده که فصل گذشته هدایت تیم شاهین شهرداری بوشهر را بر عهده داشت، به عنوان جدی‌ترین گزینه سرمربیگری سبزپوشان در نیم‌فصل دوم یاد می‌شود.

,

همچنین باید به نقل‌وانتقالات ماشین‌سازی نیز اشاره کرد جایی که تیم قدیمی‌تبریزی‌ها فعلا به جای تقویت، تضعیف شده است و در روز گذشته، پیمان بابایی، مهاجم بومی‌و گلزن این تیم به تیم همشهری منتقل شد.

,

در همین راستا، خبرهایی از جدایی دیگر بازیکنان کلیدی ماشین‌سازان هم به گوش می‌رسد و احتمال اینکه ابوالفضل رزاق‌پور و ایمان باصفا نیز از جمع سبزقبایان رفتنی شوند، زیاد است.

,

نکته قابل تأمل در میان همه این اخبار این است که رسانه رسمی‌باشگاه ماشین‌سازی پس از بازی با صنعت‌نفت به خواب زمستانی فرو رفته و خبر رسمی‌از اتفاقات این تیم وجود ندارد.

,

آنچه بدیهی به نظر می‌رسد این است که اوضاع در تیم ماشین‌سازی قمر در عقرب است و این در شرایطی است که ماشینِ تبریزی‌ها برای بقا در لیگ باید تعمیر و تجهیز شود!

,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه