اخبار داغ

با افت ۲۷۱۵ واحدی شاخص؛

شاخص بورس باز هم قرمز ماند/ افزایش حجم و تعداد معاملات در بازار سهام

شاخص بورس باز هم قرمز ماند/ افزایش حجم و تعداد معاملات در بازار سهام
شاخص کل بورس در روز جاری با افت ۲۷۱۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۱۱ هزار واحد قرار گرفت و حجم و تعداد معاملات تالار شیشه‌ای نسبت به روز گذشته افزایش داشت.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز هم با فشار فروش روزهای گذشته آغاز بکار کرد و قرمز پوش بود اما تقاضا در یک ساعت پایانی معاملات رشد داشت. فزایش تقاضا باعث افزایش حجم و تعداد معاملات شد و از افت شاخص کل کاهش داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
معامله گران روز جاری در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۷۸ هزار معامله انجام دادند که نسبت به روز گذشته رشد بیش از دو برابر داشت. امروز همچنین مالکیت بیش از ۷ میلیارد  و ۹۵۳ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.
,
 
,
ارزش معاملات هم با رشد نسبت به روز گذشته به بیش از ۱۱ هزار و ۳۲۶ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۷۵۵۴ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۴۴۰ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.
,
 
,
 
,
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات با ۲۷۱۵ واحد کاهش به یک میلیون و ۲۱۱ هزار و ۷۶۶ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۹۸۳ واحد منفی عدد ۴۳۵ هزار و ۱۱۰ واحد را ثبت کرد.
, شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات با ۲۷۱۵ واحد کاهش به یک میلیون و ۲۱۱ هزار و ۷۶۶ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۹۸۳ واحد منفی عدد ۴۳۵ هزار و ۱۱۰ واحد را ثبت کرد.,
 
,
معامله گران در بورس بیش از ۶ میلیارد و ۷۰۹ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۷۶۴ هزار معامله و ارزش ۶۶۵۶ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، ایران‌ خودرو، گروه مپنا و بانک ملت بیشترین نقش را در قرمز پوشی بورس داشتند و در مقابل نمادهای ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ و فولاد مبارکه اصفهان با بیشترین اثر مثبت مانع افت بیشتر شاخص شدند.
,
 
,
شاخص فرابورس ایران هم با ۲۹ واحد کاهش به عدد ۱۷ هزار و ۲۲۳ واحد رسید.
, شاخص فرابورس ایران هم با ۲۹ واحد کاهش به عدد ۱۷ هزار و ۲۲۳ واحد رسید.,
 
,
معامله گران امروز در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۲۴۴ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۳۱۴ هزار معامله و به ارزش ۴۶۷۲ میلیارد تومان را دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری صبا تامین، سنگ آهن گهرزمین، بانک دی و اعتباری ملل بیشترین اثر منفی را بر شاخص داشتند و در مقابل نمادهای فولاد هرمزگان جنوب و پلیمر آریا ساسول بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه