اخبار داغ

اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان| نخستین مصاف ملی‌پوشان ایران در اوبرستدورف/ تغییر ساعت برگزاری مسابقات در روز نخست

اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان| نخستین مصاف ملی‌پوشان ایران در اوبرستدورف/ تغییر ساعت برگزاری مسابقات در روز نخست
نخستین مصاف ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان سه‌شنبه ششم اسفندماه برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در روز نخست مسابقات اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان ملی‌پوشان ایران در دو بخش ورودی ۵ کیلومتر بانوان و ۱۰ کیلومتر مردان به مصاف حریفان خود می‌روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر همین اساس پس از برگزاری نشست کادر فنی تیم‌های حاضر در این مسابقات به صورت آنلاین برگزار شد، در تیم ملی بانوان زهرا ساوه‌شمشکی با شماره ۱۹، ساحل تیر با شماره ۲۲، فرزانه رضاسلطانی با شماره ۲۷ و سمانه بیرامی‌باهر با شماره ۴۰ در خط شروع مسابقه ۵ کیلومتر استقامت ورودی بانوان حضور پیدا می‌کنند.
,
 
,
در رقابت‌های ۱۰ کیلومتر ورودی مردان نیز علیرضا مقدید با شماره ۳۲، یاسین شمشکی با شماره ۳۹، دانیال ساوه‌شمشکی با شماره ۴۳ و سیدستار صید با شمار ۷۳ در خط شروع مسابقه ۱۰ کیلومتر استقامت ورودی مردان حضور دارند.
,
 
,
تغییر ساعت برگزاری مسابقات در روز نخست
, تغییر ساعت برگزاری مسابقات در روز نخست,
 
,
شرایط جوی نامناسب و گرم شدن محل برگزاری مسابقات سبب شد تا زمان‌بندی برگزاری مسابقات قهرمانی جهان تغییر کند.
,
 
,
با تصمیم مسئولین برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان و بنا به گرم شدن هوا و پایین آمدن کیفیت برف در ساعات ظهر، تصمیم گرفته شد تا ساعت برگزاری مسابقات به ۹ و ۱۰:۳۰ تغییر پیدا کند.
,
 
,
با تصمیم گرفته شده مسابقات ۵ کیلومتر ورودی بانوان در ساعت ۹ صبح به وقت محلی اوبرستدورف و مسابقات ۱۰ کیلومتر ورودی مردان در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی برگزار خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه