اخبار داغ

یادداشت؛

بی بی سی بلوچستان را سوخته می‌خواهد

بی بی سی بلوچستان را سوخته می‌خواهد
جالب آنکه رسانه ملکه انگلیس طرفدار بلوچستان شده است. انگار یادشان رفته است سیاست سرزمین سوخته بریتانیا چه برسر مردم مظلوم بلوچستان آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، دولتی برای رفاه مردمش امکان رفت و آمد آسان از مرزهایش را فراهم می کند. همسایه او باعث ایجاد درگیری و فوت ۲ نفر می شود. اما مهم نیست در واقعیت چه اتفاقی افتاده است. این رسانه ها هستند که مشخص می کنند که چه کسی مقصر است. این رسانه ها هستند که قربانی را مشخص می کنند. آنها به راحتی جای دیو و فرشته را عوض می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

اتفاقات چند روز اخیر سراوان نشان داد که رسانه ها هستند که با روایت های خود جای افراد را در حوادث تعیین می کنند. رسانه ها با نادیده گرفتن نقش پاکستان تمام تقصیرها را به گردن ایران می اندازند. با مدیریت و تهییج افکار عمومی به دنبال ایجاد اغتشاش هستند.

,

چشم برروی خدمات چهل ساله جمهوری اسلامی در چهل ساله گذشته در بلوچستان می بندند و بر طبل اختلافات قومی و مذهبی می کوبند.

,

جالب آنکه رسانه ملکه انگلیس طرفدار بلوچستان شده است. انگار یادشان رفته است سیاست سرزمین سوخته بریتانیا چه برسر مردم مظلوم بلوچستان آورده است. آن زمان که پادشاهی انگلیس برای حفظ منافع خود در هندوستان و جلوگیری از حمله احتمالی روسیه و فرانسه به آن تصمیم گرفت بلوچستان را ویران کند.

,

آنها مزارع کشاورزی را نابود کردند تا در آن حمله احتمالی سربازان دشمن آذوقه ای برای خوردن نداشته باشند. بی بی سی که در کودتای سال ۳۲ رمز عملیات آژاکس را اعلام کرد حالا فراموش کرده است که دیکتاتور ایران در دوران حکومتشان  ذره ای برای بهبود وضعیت معیشت مردم تلاش نکردند. آخرین حضور پهلوی ها در بلوچستان به حمله رضاخان به این منطقه بر می گشت.

,

در خاطرات شهید معمار می خواندم که زمانی که سپاه برای سازندگی در بلوچستان حاضر می شد مردم آنها را قجر می خواندند چون آخرین بار سربازان رضاخانی بودند که پای در این منطقه گذاشته بودند. بسیاری از شهروندان بلوچستان تا پیش از انقلاب یک مسئول دولتی ندیده بودند. در مستند شهید آوینی می دیدم که بسیاری از مردم نام خود را پس از انقلاب اسلامی به آزادی تغییر دادند. در خاطرات رهبری می خواندم که در سیل های بلوچستان حتی یک نفر برای کمک نیامد.

,

حالا گروه ها جهادی برای بازسازی نیم قرن سرزمین سوخته انگلیس در حال تلاش هستند. مسئولان جمهوری اسلامی تلاش می کنند تا رفاه مردم تامین شوند. اما انگلیس در این چهل سال به جز ادامه خباثت ها چه کرده است.

,

بی بی سی فارسی فراموش کرده است که سازمان های جاسوسی انگلیس برای تجهیز گروهک های تجزیه طلب و تروریست های داعش مسلک در بلوچستان چه کردند. اما بی بی سی و دیگر رسانه ها روزی را خواهند دید که بلوچستان آباد است.

,

نویسنده: محمدنعیم رستمی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه