اخبار داغ

با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی بانه؛

۱۶۰۰ بیمار چشمی توسط چشم پزشکان جهادگر در بانه ویزیت رایگان شدند

۱۶۰۰ بیمار چشمی توسط چشم پزشکان جهادگر در بانه ویزیت رایگان شدند
چشم پزشکان متخصص بسیجی که خدمت بی منت را سرلوحه کارشان قرار داده اند، هرچند مسیر آمدنشان به استان کردستان طولانی بود، اما خدمت به محرومین خستگی راه را برایشان شیرین کرده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، چهار نفر از چشم پزشکان متخصص جامعه پزشکی تهران با همت بسیج جامعه پزشکی سپاه بانه با حضور در این شهر اقدام به ویزیت رایگان یک هزار و ۶۰۰ نفر بیمار و ارائه هزار و ۳۰۰ عینک رایگان به نیازمندان شهرستان بانه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,
تمام خدمات چشم پزشکی به صورت رایگان بود
, تمام خدمات چشم پزشکی به صورت رایگان بود, تمام خدمات چشم پزشکی به صورت رایگان بود,
 
,
علی حسن بیگی مدیر بسیج جامعه پزشکی بانه اظهارکرد: در طول پنج روز فعالیت شبانه‌روزی این اکیپ پزشکی در شهر بانه تمام خدمات چشم‌ پزشکی به صورت رایگان بود.
,
 
,
وی بیان کرد: سپیدپوشان بسیج جامعه پزشکی در اقدام جهادی وارد عمل شدند تا با ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی شامل بینایی سنجی، چشم پزشکی، تجویز عینک، غربالگری ایتامی بر زخم  محرومان در شهرستان بانه باشند.
,
 
,
اقدام به جراحی چشم به صورت رایگان خواهد شد
, اقدام به جراحی چشم به صورت رایگان خواهد شد, اقدام به جراحی چشم به صورت رایگان خواهد شد,
 
,
, , , ,
 
,
در ادامه مصطفی پیرزاد معاون هماهنگ‌کننده سپاه بانه اظهار کرد: این کلینیک تخصصی چشم در بانه با ارائه خدمات رایگان به مدت ۵ روز توسط بسیج جامعه پزشکی سپاه بانه راه اندازی شد و در حال ارائه خدمات به صورت کاملاً رایگان به مردم این شهرستان بوده است.
,
 
,
وی افزود: این اقدام که در ابتدا به مدت سه روز برنامه‌ریزی شده بود اما با توجه به نیاز شهروندان و استقبال از این طرح شهید رهنمون دو روز دیگر تمدید شد و در بین بیماران ۶۴ نفر که به تشخیص متخصصین نیاز به جراحی دارند شناسایی شده و در اولین فرصت ممکن فراخوان و در بیمارستان کوثرسنندج اقدام به جراحی چشم به صورت رایگان خواهد شد.
,
 
,
پیرزاد ادامه داد: بیش از هزار و ۶۰۰ نفر از نیازمندان این شهر به صورت رایگان ویزیت و غربالگری شدند و به هزار و ۳۰۰ نفر نیز عینک رایگان  با تشخیص پزشک اختصاص یافت و بیش از ۲ هزار ماسک رایگان در بین مراجعین به کلینیک توزیع گردید.
,
 
,
, ,
 
,
وی با اشاره به اینکه بسیج جامعه پزشکی سپاه بانه در طول سال در قالب طرح شهید رهنمون و طرح شهید سلیمانی اقدامات خداپسندانه انجام داده است، گفت: تاکنون خدمات بسیاری در راستای غربالگری بیماران در مناطق محروم و حاشیه نشین توسط بسیج جامعه پزشکی سپاه بانه انجام گرفته اما این اقدام به صورت تخصصی و ماندگار و با حجم گسترده و در قالب کلینیک تخصصی چشم پزشکی و بینایی سنجی و اعطای عینک رایگان عمل جراحی بدون هیچ چشم داشت و هزینه انجام شد.
,
 
,
دکتر مقداد گنجی یکی از بسیجیان متخصص چشم پزشکی عنوان کرد: در پی سفر های قبلی به شهرستان های استان کردستان در راستای خدمات بینایی سنجی و غربالگری بیماری چشمی با همکاری بسیج جامعه پزشکی اینبار افتخار این را داشتیم در خدمت مردم شریف و مرزنشین بانه باشیم که در این اقدام بیش از هزار و ۶۰۰ نفر معاینه شدند و افرادی که نیاز به عینک داشتند، عینک رایگان اختیارشان قرار داده شد و همچنین کسانی بودند که نیاز به عمل داشتند، عمل ناخنک و آب مروارید چشم  که بعد از شناسایی در بیمارستان کوثر سنندج در آینده نزدیک جراحی خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه