اخبار داغ

تعلل در اجرای یک حکم قضایی؛

حکم انفصال از خدمت مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان قطعی شد/ احتمال اعلان جرم علیه وزیر

حکم انفصال از خدمت مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان قطعی شد/ احتمال اعلان جرم علیه وزیر
حکم انفصال از خدمت مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان و تعدادی از معاونین‌ش در شعبه دادگاه کیفری شهرستان گرگان قطعی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، بر طبق این حکم مدیرکل راه و شهرسازی استان و برخی از معاونینش به اتهام تصرف غیرقانونی موضوع ماده 598 کتاب تعزیرات و تبانی در معاملات دولتی از اشتغال در سمتهای خود ممنوع شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

این حکم در تاریخ 13 بهمن‌ماه صادر شده و جالب است که هنوز اجرایی نشده و بالعکس همین دیروز جلسه‌ای با حضور استاندار، معاون عمرانی و مدیرکل راهداری کشور با حضور این افراد برگزار شده است.

,

, ,

مقامات قضایی استان گلستان نیز نسبت به اجرا نشدن این حکم توسط مسئولان دولتی هشدار داده و گفته‌اند اگر تا روزهای آتی همچنان نامبرده‌ها به فعالیت خود ادامه دهند علیه وزیر راه و شهرسازی اعلان جرم خواهند کرد.

,

گفته می شود قاضی دادگاه مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان و برخی از معاونین و کارکنان این اداره کل را در سه قرارداد 3798300354 مورخ 2/6/98 به مساحت 600 متر در عدالت 92، قرارداد 2796440014 مورخ 26/4/96 به مساحت 5000 متر مربع در زیباشهر و قرارداد شماره 3797440263 مورخ 12/12/97 به مساحت 3005 متر مربع در صیاد 15 مقصر و متهم دانسته و بر اساس بررسی اوراق پرونده و تحقیقات مفصل دادسرا و همچنین شنیدن دفاعیات این افراد، حکم را عینا تایید و قطعی کرده است.

,

انتظار می‌رود استاندار گلستان که هفته پیش اعلام کرده در مبارزه با فساد خط قرمز ندارد هر چه زودتر نسبت به جابجایی مدیرکل و اجرای حکم دستگاه قضایی اقدام نماید.

,

اصل حکم و مدارک مربوطه در این پایگاه خبری موجود است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه