اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی خبر داد

نصب ۷۲دوربین ثبت تخلف در محورهای استان مرکزی/ تعریض محور ساروق-کمیجان تاثیری چشمگیر بر کاهش تصادفات خواهد داشت

نصب ۷۲دوربین ثبت تخلف در محورهای استان مرکزی/ تعریض محور ساروق-کمیجان تاثیری چشمگیر بر کاهش تصادفات خواهد داشت
زندی فر با بیان اینکه تعداد دوربین های نصب شده در محورهای استان تا به امروز به ۵۸عدد رسیده، گفت: بنا بر تعهدی که دادیم ۱۴ دوربین دیگر را تا پایان سال انشاءالله نصب خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  دیار آفتاب، علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اواخر آبان ماه در گفتگو با دیارآفتاب، با اشاره به نصب ۱۱ دوربین ثبت تخلف جدید در محورهای مواصلاتی استان، گفت: با نصب این تعداد دوربین، مجموع دوربین های نصب شده در محورهای استان به ۳۷ دوربین می رسد. همچنین قرار است تا پایان سال ۳۵ دوربین دیگر نیز نصب شود که این کار باعث کاهش ۶ تا ۷ کیلومتر بر ساعت سرعت متوسط می شود و نهایتا شدت تصادفات و حوادث ناشی از آن کاهش خواهد یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

خبرنگار دیارآفتاب برای پیگیری موضوع بار دیگر در گفتگویی با مدیرکل راهداری استان مرکزی این موضوع را پیگیر شد. زندی فر با بیان اینکه تعداد دوربین های نصب شده در محورهای استان تا به امروز به ۵۸عدد رسیده، گفت: بنا بر تعهدی که دادیم ۱۴ دوربین دیگر را تا عید نوروز جدید انشاءالله نصب خواهیم کرد.

استان مرکزی در آمار های منتشر شده در خصوص میزان تصادفات وضعیت متوسطی در کشور دارد

وی در واکنش به آمار منتشر شده در خصوص میزان بالای تصادفات در محورهای استان مرکزی، گفت: خدا را شکر وضعیت استان نسبت به سال گذشته بهتر شده است ولی هنوز جمع بندی از آمار دقیق آن نداریم. در مورد مطلبی هم که در برخی رسانه ها مبنی بر آمار بالای تصادفات منجر به فوت در استان منتشر شد، به واقع اینطور نیست. استان مرکزی در آمار های منتشر شده در خصوص میزان تصادفات وضعیت متوسطی در کشور دارد و مطلبی که در رسانه ها گفته شده مطلب دقیقی نیست.

زندی فر در خصوص اقدامات اداره کل راهداری استان و اداره کل راه و شهرسازی جهت بهسازی و تعریض محور آهنگران-ساروق-کمیجان، گفت: از سال ۹۸ تا به امروز حدود ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای بهسازی این محور هزینه شده است. همچنین مناقصه ای ۱۵میلیارد تومانی برای این محور برگزار خواهیم کرد تا انشاءالله در سال آینده، ۲۰تا ۲۵ کیلومتر باقی مانده این محور تعریض و از وضعیت قبلی که جاده ای فرعی درجه ۳ محسوب می شد خارج شود. به بیان دیگر عرض این جاده قبل از تعریض حدود ۷متر بود که با تعریض به بیش از ۱۰متر افزایش می یابد و این کار باعث کاهش تصادفات به طرز چشمگیری می شود.

تامین بودجه محور ساروق-کمیجان، از محل اعتبارات ملی "حذف نقاط و مقاطع پر حادثه" تامین شد

وی با بیان اینکه بودجه محورهایی که در مسیر های شریانی استان نیست از محل منابع استانی تامین می شود، گفت: ولی بودجه محور ساروق-کمیجان بعد از سفر وزیر راه به استان در سال ۹۷، از محل اعتبارات "حذف نقاط و مقاطع پر حادثه" که اعتباری ملی است تامین شد. البته برای تبدیل این محور به محوری اصلی و شریانی باید اقدامات هماهنگی صورت بگیرد تا بتوان اعتبارات بیشتری برای آن دریافت کرد و آن را دو بانده کرد.

زندی فر با بیان اینکه استان مستندات لازم جهت بررسی این محور و تخصیص اعتبارات ملی برای تبدیل این محور به محوری اصلی را ارسال کرده، گفت: کمیته ای در تهران این مستندات شامل ترافیکِ محور، میزان تصادفات، فاصله با مرکز استان و استان بعدی و ... را بررسی می کند و سپس در خصوص تخصیص اعتبار ملی تصمیم می گیرد. امیدواریم بتوانیم در سال ۱۴۰۰ بودجه ملی برای تبدیل آن به محوری شریانی و اصلی را دریافت کنیم.

درباره محور ساروق-کمیجان بیشتر بخوانید:

لزوم ارتقای محور ساروق-کمیجان به محوری اصلی برای تخصیص اعتبار بیشتر

سرعت پیشرفت پروژه‌ی محور آهنگران-ساروق-کمیجان کند است/ برای تقویت اعتبار پروژه تلاش می کنیم

دو سال از وعده بهسازی محور ساروق-کمیجان توسط وزیر راه گذاشت و تقریبا هیچ/ارتقای محور از «روستایی» به «اصلی» درخواست مردم

انتهای پیام/

,

خبرنگار دیارآفتاب برای پیگیری موضوع بار دیگر در گفتگویی با مدیرکل راهداری استان مرکزی این موضوع را پیگیر شد. زندی فر با بیان اینکه تعداد دوربین های نصب شده در محورهای استان تا به امروز به ۵۸عدد رسیده، گفت: بنا بر تعهدی که دادیم ۱۴ دوربین دیگر را تا عید نوروز جدید انشاءالله نصب خواهیم کرد.

,

استان مرکزی در آمار های منتشر شده در خصوص میزان تصادفات وضعیت متوسطی در کشور دارد

, استان مرکزی در آمار های منتشر شده در خصوص میزان تصادفات وضعیت متوسطی در کشور دارد, استان مرکزی در آمار های منتشر شده در خصوص میزان تصادفات وضعیت متوسطی در کشور دارد,

وی در واکنش به آمار منتشر شده در خصوص میزان بالای تصادفات در محورهای استان مرکزی، گفت: خدا را شکر وضعیت استان نسبت به سال گذشته بهتر شده است ولی هنوز جمع بندی از آمار دقیق آن نداریم. در مورد مطلبی هم که در برخی رسانه ها مبنی بر آمار بالای تصادفات منجر به فوت در استان منتشر شد، به واقع اینطور نیست. استان مرکزی در آمار های منتشر شده در خصوص میزان تصادفات وضعیت متوسطی در کشور دارد و مطلبی که در رسانه ها گفته شده مطلب دقیقی نیست.

,

زندی فر در خصوص اقدامات اداره کل راهداری استان و اداره کل راه و شهرسازی جهت بهسازی و تعریض محور آهنگران-ساروق-کمیجان، گفت: از سال ۹۸ تا به امروز حدود ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای بهسازی این محور هزینه شده است. همچنین مناقصه ای ۱۵میلیارد تومانی برای این محور برگزار خواهیم کرد تا انشاءالله در سال آینده، ۲۰تا ۲۵ کیلومتر باقی مانده این محور تعریض و از وضعیت قبلی که جاده ای فرعی درجه ۳ محسوب می شد خارج شود. به بیان دیگر عرض این جاده قبل از تعریض حدود ۷متر بود که با تعریض به بیش از ۱۰متر افزایش می یابد و این کار باعث کاهش تصادفات به طرز چشمگیری می شود.

,

تامین بودجه محور ساروق-کمیجان، از محل اعتبارات ملی "حذف نقاط و مقاطع پر حادثه" تامین شد

, تامین بودجه محور ساروق-کمیجان، از محل اعتبارات ملی "حذف نقاط و مقاطع پر حادثه" تامین شد, تامین بودجه محور ساروق-کمیجان، از محل اعتبارات ملی "حذف نقاط و مقاطع پر حادثه" تامین شد,

وی با بیان اینکه بودجه محورهایی که در مسیر های شریانی استان نیست از محل منابع استانی تامین می شود، گفت: ولی بودجه محور ساروق-کمیجان بعد از سفر وزیر راه به استان در سال ۹۷، از محل اعتبارات "حذف نقاط و مقاطع پر حادثه" که اعتباری ملی است تامین شد. البته برای تبدیل این محور به محوری اصلی و شریانی باید اقدامات هماهنگی صورت بگیرد تا بتوان اعتبارات بیشتری برای آن دریافت کرد و آن را دو بانده کرد.

,

زندی فر با بیان اینکه استان مستندات لازم جهت بررسی این محور و تخصیص اعتبارات ملی برای تبدیل این محور به محوری اصلی را ارسال کرده، گفت: کمیته ای در تهران این مستندات شامل ترافیکِ محور، میزان تصادفات، فاصله با مرکز استان و استان بعدی و ... را بررسی می کند و سپس در خصوص تخصیص اعتبار ملی تصمیم می گیرد. امیدواریم بتوانیم در سال ۱۴۰۰ بودجه ملی برای تبدیل آن به محوری شریانی و اصلی را دریافت کنیم.

,

درباره محور ساروق-کمیجان بیشتر بخوانید:

, درباره محور ساروق-کمیجان بیشتر بخوانید:,

لزوم ارتقای محور ساروق-کمیجان به محوری اصلی برای تخصیص اعتبار بیشتر

, لزوم ارتقای محور ساروق-کمیجان به محوری اصلی برای تخصیص اعتبار بیشتر,

سرعت پیشرفت پروژه‌ی محور آهنگران-ساروق-کمیجان کند است/ برای تقویت اعتبار پروژه تلاش می کنیم

, سرعت پیشرفت پروژه‌ی محور آهنگران-ساروق-کمیجان کند است/ برای تقویت اعتبار پروژه تلاش می کنیم,

دو سال از وعده بهسازی محور ساروق-کمیجان توسط وزیر راه گذاشت و تقریبا هیچ/ارتقای محور از «روستایی» به «اصلی» درخواست مردم

, دو سال از وعده بهسازی محور ساروق-کمیجان توسط وزیر راه گذاشت و تقریبا هیچ/ارتقای محور از «روستایی» به «اصلی» درخواست مردم,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه