اخبار داغ

همت مسئولان را می‌طلبد؛

آنتن‌دهی موبایل، مشکلی کوچک اما ضعفی بزرگ برای روستای هدف گردشگری!

آنتن‌دهی موبایل، مشکلی کوچک اما ضعفی بزرگ برای روستای هدف گردشگری!
آنتن‌دهی موبایل و ایجاد زیرساخت از مسیر گردنه اسدآباد به سمت ملحمدره از مطالبات اهالی این روستای هدف گردشگری است که می‌طلبد مسئولان نسبت به آن توجه ویژه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، روستای ملحمدره، یکی از روستاهای اسدآباد در 5 کیلومتری این شهر است که به لحاظ تاریخی و ساختاری جزء روستاهای هدف گردشگری قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

این روستا ساختار پلکانی دارد و درواقع پشت بام یک خانه حیاط خانه دیگر است که همین امر موجب زیبایی روستا از نمای دور شده است.

,

اهالی این روستا که از وضعیت بازسازی و سنگ‌فروش این روستا رضایتمندی بیشتری نسبت به قبل دارند، اما همچنان برای عدم آنتن دهی موبایل و زیرساخت‌های دیگر گلایه مندند.

,

یکی از راههای ورود به روستای ملحمدره از مسیر گردنه اسدآباد به طول 4 کیلومتر است که ایجاد زیرساخت آن برای تردد از دیگر مطالبات آنان مطرح است.

,

در این زمینه کامران اکبری‌شایگان، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسدآباد با بیان اینکه شهرستان اسدآباد دارای دو روستای هدف گردشگری حبشی و ملحمدره است، اظهار کرد: زیرساختهای توسعه ای این روستاها از سال 97 آغاز شده است.

,

وی با اشاره به اجرای بالغ بر هزار مترمربع سنگ‌فروش و جداره سازی در روستای ملحمدره، تصریح کرد: تاکنون یک میلیارد تومان سرمایه گذاری در این روستا انجام شده است.

,

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسدآباد یادآور شد: امیدواریم در سال جدید برق رسانی به اتمام برسانیم.

,

وی با بیان اینکه تاکنون یک میلیارد و 100 میلیون تومان تسهیلات کم بهره از محل منابع روستایی عشایری پرداخت شده، گفت: این امر موجب ایجاد یک سفره خانه سنتی، 4 خانه بوم گردی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه