اخبار داغ

گلیج: تمریناتم را با انگیزه بالایی پیگیری می‌‎کنم/ کشتی‌گیران خوبی در وزن ۹۷ کیلوگرم حضور دارند

گلیج: تمریناتم را با انگیزه بالایی پیگیری می‌‎کنم/ کشتی‌گیران خوبی در وزن ۹۷ کیلوگرم حضور دارند
کشتی‌گیر آزاد کشورمان گفت: تمرینات را با انگیزه بالا پیگیری می کنیم و پس از برگزاری اردوها در شرایط جسمانی و فنی خوبی قرار داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مجتبی گلیج درباره شرایط‌اش اظهار داشت: وزن 97 کیلوگرم سنگین ترین وزن به لحاظ رقابتی در تیم ملی است و 4 کشتی گیر خوب در این وزن حضور دارند که همه توانایی کسب سهمیه را دارند. تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می کنیم و کادر فنی نیز برای ما وقت می گذارد و قدردان زحمات آن ها هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
گلیج در مورد شرایط قرنطینه گفت: شرایط خاصی است و باید از اردو خارج نشویم و کمی تحمل آن سخت است اما نگاه ما حضور در تیم ملی و کسب افتخار است و برای آن همه ی سختی ها را تحمل می کنیم. از لحاظ تغذیه و شرایط اسکانی وضعیت خوب است و روند تمرینات و آمادگی جسمانی کشتی گیران نیز روز به روز بهتر می شود.
,
 
,
دارنده 2 مدال طلای زیر 23 سال جهان تصریح کرد: با توجه به اینکه کادر فنی تصمیم بر برگزاری انتخابی دارد و ما نیز به آن ها اعتماد داریم تمرینات خود را با جدیت بالایی برگزار می کنیم و منتظر هستیم که ببینیم نحوه انتخاب کشتی گیران در این وزن به چه صورت خواهد بود. تجربه لازم را در رده ی سنی بزرگسالان دارم و چند سالی است که در این رده کشتی گرفته ام و سال گذشته نیز در قهرمانی آسیا در کشور هند صاحب مدال طلا شدم.
,
 
,
این کشتی گیر مازندرانی تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تمرکز و تلاش من و همه ی کشتی گیران حضور در المپیک و کسب مدال در آن است و هدف همه ی ما افتخارآفرینی و اهتزاز پرچم مقدس ایران در میادین مهم بین المللی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه