اخبار داغ

فرمانده قرارگاه شهید برونسی خبر داد؛

آغاز بهره‌برداری از ۵۵۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی با حضور فرمانده کل سپاه در مشهد

آغاز بهره‌برداری از ۵۵۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی با حضور فرمانده کل سپاه در مشهد
سردار غفورپور گفت: امروز آیین بهره برداری از حدود ۵۵۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در استان خراسان رضوی آغاز شد که بخش عمده ای از این پروژ ها در حاشیه شهر مشهد و مناطق کم برخوردار و محروم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مجتبی غفورپور، فرمانده قرارگاه شهید برونسی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: امروز آیین بهره برداری از حدود ۵۵۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در استان خراسان رضوی داریم که بخش عمده ای از این پروژ ها در حاشیه شهر مشهد و مناطق کم برخوردار و محروم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به افتتاح بخشی از پروژه های مربوط به دهستان های تحت پوشش قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه افزود: فرماندهی کل سپاه حمایت های بی دریغی از پروژه‌های محرومیت زدایی دارند و این پروژه ها به ثمر خواهد نشست.

,

فرمانده قرارگاه شهید برونسی گفت: باتوجه به محدودیت منابع، از نظر ریالی و حجمی بهسازی و پاکسازی کال اسماعیل آباد در حاشیه شهر مشهد با کمک شهرداری مشهد به عنوان بزرگ ترین پروژه افتتاح خواهد شد.

,

وی افزود: در بخشی از مدارس در حاشیه شهر مشهد که وضعیت نامناسبی داشتند عملیات زیباسازی و بازسازی و اقدامات فرهنگی صورت گرفته که رضایت دانش آموزان و اولیای دانش آموزان را در پی داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه