اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

۱۰ مرکز صیانت و درمان معتادان در کشور راه‌اندازی شد

۱۰ مرکز صیانت و درمان معتادان در کشور راه‌اندازی شد
سردار سلیمانی گفت: ۱۰ مرکز صیانت در کشور راه اندازی شد که هدف اصلی بازگشت معتادین متجاهری است که دچار آسیب اجتماعی اعتیاد شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در استان لرستان و در آستانه ولادت امیرالمومنین حضرت علی(ع)، سپاه لرستان ۱۸۳ پروژه محرومیت زدایی و عمرانی را در راستای خدمت مردم به بهره برداری رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,
وی افزود: این پروژه ها در زمینه خانه محروم، ورزشی، آبرسانی و مسجد  است البته یکی از پروژه های مهم و قابل توجه در استان لرستان، اتمام پروژه مرکز صیانت معتادان متجاهر بود که یک زنجیره کامل و با رعایت استانداردهای بهداشتی، درمانی، روانی و معنوی است.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: این مرکز صیانت در ۱۰ استان کشور راه اندازی شده که به عنوان الگویی برای بازگشت معتادین متجاهر است که فرزندان این مرز و بوم بوده و دچار آسیب اجتماعی اعتیاد شدند.
,
 
,
سردار سلیمانی با اشاره به تسریع در خدمات رسانی عنوان کرد: سال آینده خدمتگزاری توسط رده های بسیج توسعه می یاید که این خدمات در زمینه پروژه های محرومیت زدایی، اشتغال، سازندگی و پروژه های مناطق محروم است و علاوه بر این موارد، اشتغال و محلات حاشیه شهر و روستاها که جمیعت زیادی دارند و دچار آسیب شدند نیز بیشتر مورد توجه و تمرکز قرار می گیرد.
,
 
,
وی گفت: مراکز صیانت یک مجموعه کامل از خدمات را با کمک و همکاری دستگاه ها و امتداد مردمی که بسیج ایجاد خواهد کرد و همچنین ورود خیرین در مقابل مشکلات، را ارائه دهیم و در حل مشکلات با هدف رویکرد جهادی و انقلابی این مهم را تقویت کنیم و بهره بیشتری به مناطق محروم برسد.
,
 
,
ملت ایران در الگوسازی راه اطمینان بخشی در پیش گرفته است
, ملت ایران در الگوسازی راه اطمینان بخشی در پیش گرفته است, ملت ایران در الگوسازی راه اطمینان بخشی در پیش گرفته است,

سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در مراسم افتتاح 185 طرح محرومیت زدایی استان لرستان اظهار داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی در جهت تحقق جامعه مهدوی در حرکت هستیم که مقام معظم رهبری در جلو و ملت ایران و جهان اسلام پشت سر رهبری به سمت تحقق جامعه مهدوی و بستر سازی برای ظهور خورشید ولایت در حرکت هستند.

,

وی افزود: در گام اول، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و علیرغم همه توطئه ها و سنگ اندازی و دشمنی ها و فشارها، نظام جمهوری اسلامی استقرار یافت و نظام علوی، عاشورایی، مهدوی و مردمی بود و از همه حوادث به سلامت عبور کرد و در مسیر پیش روی، ملت ایران وارد گام دوم شد.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ظرفیت های مردم سالاری اسلامی و پیاده سازی همه برنامه های این نظام مردمی و علوی و عاشورای را در گام دوم با همت ملت ایران و امامت مقام معظم رهبری شاهد خواهیم بود.

,
وی با اشاره به اینکه ملت ایران در الگو سازی راه اطمینان بخشی در پیش رو گرفته است، گفت: افق های پیروزی و موفقیت را برای ملت ایران می بینیم که همه ظرفیت های مردم سالاری اسلامی و تحقق دولت اسلامی وجود دارد.
,

۱۸۵ پروژه محرومیت‌زدایی در لرستان به بهره‌برداری رسید

, ۱۸۵ پروژه محرومیت‌زدایی در لرستان به بهره‌برداری رسید, ۱۸۵ پروژه محرومیت‌زدایی در لرستان به بهره‌برداری رسید,

صبح امروز نیز ۱۸۵ پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی لرستان با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین به بهره برداری رسید.

, صبح امروز نیز ۱۸۵ پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی لرستان با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین به بهره برداری رسید.,

احداث ۱۴۰ واحد مسکن محرومین، پنج رشته کانال آب بر کشاورزی، سه واحد کارگاه خیاطی، یک مسجد، ۱۴ پایگاه مقاومت، ۱۸ سالن صالحین، دو سالن ۹ دی و همچنین سه رشته آب رسانی آب شرب به صورت همزمان افتتاح شد.

,

همچنین با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ شهید بهشتی با ظرفیت ۲۰۰ نفر در خرم آباد به بهره برداری رسید.

,

این مرکز ترک اعتیاد با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان تجهیز، تکمیل و افتتاح شد و پس از این معتادان مرد متجاهر در سطح استان پس از جمع آوری در این مرکز تا بازیابی سلامت حضور دارند.

,

بازدید رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ شهید بهشتی خرم‌آباد

, بازدید رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ شهید بهشتی خرم‌آباد, بازدید رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ شهید بهشتی خرم‌آباد,

وی با تاکید بر بهبود و پاک شدن معتادین اظهار داشت: این کار خدمت بزرگ، ضروری و اولویت دار است که اقدامی مهم در برابر آسیب اجتماعی می باشد، ایجاد این مراکز زنجیره کاملی از بازآفرینی و احیای بخشی از جامعه است که گرفتار اعتیاد و مواد مخدر شده اند و تلاش می شود تا این افراد به چرخه کشور بازگردند.

, .,

سردار سلیمانی با اشاره به حمایت از افراد بهبود یافته از اعتیاد افزود: برای افرادی که پاک می شوند و مهارتی را برای شغلی فرا می گیرند، تسهیلات بانکی ارائه می شود و از محصولات تولیدی آنها حمایت خواهد شد تا این محصولات وارد بازار شود.

, .,

وی بیان کرد: سامانه ای در بسیج برای این کار طراحی شده، این افراد هم جزیی از ملت ایران هستید و همه باید همکاری کنیم تا این افراد از اعتیاد رها شوند.

, .,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، بسیج را فرزند ملت ایران، برای ملت و خدمتگزار مردم برشمرد و گفت: بسیج در همه صحنه ها حضور دارد و ان شالله در سال آینده حمایت ها از پروژه های محرومیت زدایی، سازندگی، اشتغال و کارآفرینی توسعه می یابد.

, .,

وی تصریح کرد: برنامه های بلندی در این راستا تدارک دیده شده که کرونا برخی از برنامه ها را مختل کرد اما یکی از اولویت های ما استان لرستان، تقویت و توسعه زیرساخت های بسیج، تعامل و هم افزایی با دستگاه ها در راستای خدمت به مردم است.

, .,

سردار سلیمانی عنوان کرد: همه یک جبهه در برابر دشمن هستیم، همه یک جبهه برای خدمت به مردم هستیم و باید این نرم افزاها به خوبی پیاده شود و همچنین استفاده از امتداد مردمی و ذخیره راهبردی که انقلاب و نظام با اشراف رهبری در اختیار دارد به نام بسیج مردمی که هر دستگاهی نیاز داشته باشد، بسیج آماده است و نقش آفرینی خواهد کرد.

, .,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ایران را یک الگوی بی نظیر در دنیا عنوان کرد و افزود: دنیا از همدلی ملت ایران الگو بگیرد و در دنیا چنین الگویی وجود ندارد که معتاد را با عزت و کرامت برای پاک کردن از مواد مخدر بیاورد و برای بازگشت آنها به زندگی اقدام نماید.

, .,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

 

,

در حال بروزرسانی ...

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه