اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند خبر داد؛

کاهش ۱۰۰ درصدی جرائم اینترنتی از ابتدای سال تا امروز/کشف یک‌تن انواع مواد مخدر در نهاوند

کاهش ۱۰۰ درصدی جرائم اینترنتی از ابتدای سال تا امروز/کشف یک‌تن انواع مواد مخدر در نهاوند
سرهنگ احمد ساکی گفت: از ابتدای سال تا امروز با تلاش پلیس شهرستان نهاوند یک‌تن انواع مواد مخدر کشف و چندین باند قاچاق متلاشی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، سرهنگ احمد ساکی، فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: در 11 ماه سال جاری خادمین مردم در نیروی انتظامی نهاوند با تلاش شبانه‌روزی عملکرد خوبی در بخش‌های مختلف داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی به حوزه سرقت اشاره کرد و اظهار داشت: در بخش وقوع سرقت کاهش یک‌درصدی و در کشف سرقت افزایش 32 درصدی را داشتیم.

,

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند با اشاره به دغدغه شهروندان در خصوص سرقت منزل افزود: در بخش کشف سرقت خانگی افزایش 70 درصدی داشتیم و در این مدت 500 نفر سارق دستگیرشده‌اند.

,

وی گفت: با توجه به افزایش خریدهای نوروزی از شهروندان درخواست داریم حتی‌المقدور از کارت‌بانکی استفاده کنند و پول نقد به همراه نداشته باشند تا احتمال سرقت در مکان‌های شلوغ کاهش یابد.

,

ساکی بیان داشت: در حوزه دستگیری خرده‌فروشان و معتادان در شهرستان حدود 30 درصد افزایش داشتیم.

,

وی ادامه داد: از ابتدای سال تا امروز حدود یک‌تن کشفیات انواع مخدر داشتیم و چندین باند متلاشی شدند و این میزان کشفیات در سال‌های گذشته در نهاوند بی‌سابقه بوده است.

,

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: در این بخش 33 درصد افزایش کشفیات داشتیم که این امنیت مدیون مشارکت‌های مردم و شهروندان عزیز است.

,

وی به عملکرد خوب پلیس فتا اشاره کرد و بیان داشت: در مدت 11 ماهه کاهش 100 درصدی جرائم اینترنتی را در شهرستان داشتیم که نشان‌دهنده فعالیت خوب و مؤثر پلیس فتا شهرستان و استان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه