اخبار داغ

مرجانه گلچین مطرح کرد؛

درباره چیزی که تخصص نداریم؛ نظر ندهیم

درباره چیزی که تخصص نداریم؛ نظر ندهیم
بازیگر تلویزیون و سینما گفت: واقعا سعی می کنم درباره آنچه تخصصی ندارم نظری ندهم. اصولا کار درستی نیست و مثل این می ماند که من بازیگر که رشته تخصصی بازیگری خواندم بیایم و درباره کار تخصصی یک پزشک صحبت کنم و نظر بدهم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «مرجانه گلچین» بازیگر تلویزیون و سینما که این روزها مشغول بازی در سریال نوروزی «بوتیمار» به کارگردانی علیرضا نجف زاده است، درباره فعالیت خود در فضای مجازی گفت: این روزها خیلی در فضای مجازی فعالیت ندارم گرچه در گذشته هم جزو فعالین این عرصه نبودم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «مرجانه گلچین»,

وی ادامه داد: در این سالها سعی کردم درباره مواردی که جزو دغدغه ام هست در صفحه شخصیم هم صحبت کنم. مثل محیط زیست، کادر درمان، کرونا و مرگ و میرهای آدم های اطرافمان.

,

این بازیگر درباره سلبریتی هایی که درباره همه چیز در صفحه شخصی شان اظهار نظر می کنند، بیان داشت: من واقعا سعی می کنم درباره آنچه تخصصی ندارم نظری ندهم. اصولا کار درستی نیست و مثل این می ماند که من بازیگر که رشته تخصصی بازیگری خواندم بیایم و درباره کار تخصصی یک پزشک صحبت کنم و نظر بدهم.

,

وی ادامه داد: در این شرایط طبیعی است که من بازیگر تخصص آن پزشک را ندارم و معتقدم هر کسی را بهر کاری آفریدند. ما مسئولیت اجتماعی داریم و حرفه ما طوری است که بی واسطه با مردم درگیر هستیم و باید در حوزه هایی اظهار نظر کنیم که خودمان آن را تجربه کردیم.

,

گلچین در ادامه گفت: برای مثال اگر من از آلودگی هوا صحبت می کنم نفس خودم هم تنگ شده است و مادرم در منزل از این آلودگی اذیت می شود.

,

انتهای پیام/

,

منبع:فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه