اخبار داغ

نائب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد:

ممنوعیت جذب نیروی شرکتی با تصویب طرح جدید مجلس/ تبدیل وضعیت نیرو های قراردادی به پیمانی و رسمی

ممنوعیت جذب نیروی شرکتی با تصویب طرح جدید مجلس/ تبدیل وضعیت نیرو های قراردادی به پیمانی و رسمی
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: قانون مدیریت خدمات کشور جامع و کامل است ولی اجرای آن با اجحاف علیه نیروهای شرکتی همراه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار سبلان ما اظهار داشت: طرح ساماندهی کارکنان دولت در بحث مقدماتی توسط  کیمیسون اجتماعی مجلس در حال بررسی است و امیدواریم پس انجام امورات مربوط به بودجه ۱۴۰۰ این طرح را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه قانون مدیریت خدمات کشور جامع و کامل است ولی  اجرای آن با اجحاف علیه نیروهای شرکتی همراه است، افزود: براساس طرح ساماندهی، جذب هرگونه نیروی شرکتی از این پس ممنوع خواهد بود و کسانی اکنون مشغول به کار این عنوان هستند تبدیل به قرارداد معین ذیل قانون ماده ۳۲ مدیریت خدمات کشور می شوند.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: افرادی که بصورت قراردادی اند و سابقه کار چندین ساله نیز دارد تبدیل به پیمانی شده وی پس از طی  پروسه زمانی ۳ تا ۵ سال آزمایشی  و بعد از آن جزو نیروهای رسمی دولت خواهند بود.

وی تصریح کرد:  تمامی منافذی که موجب نارضایتی کارکنان غیر رسمی که نمی توانستند جزو نیروهای رسمی شوند پس از تصویب این قانون بسته خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه